Terug naar overzicht
Hey K.Dat je daar in reisbureau's niet zoveel info over vind, is eigenlijk nogal raar want dat zijn à la carte pakketjes die gemaakt moeten worden. Dit is niet persé een bestaande combinatie maar kan perfect ineen gestoken worden.Las Vegas komt binnenkort ook in de nieuwe brochure van Pegase.Je hebt er trouwens hele leuke typische hotels zoals bvb Circus Circus, Excalibur, Luxor,...Zeker geen onhaalbare reis!Als je meer info wil, wil ik gerust eens zoeken: travelangelke@yahoo.comxxxCindy13/06/2009
Hey K,Wij gaan ook een tour doen aan de westkust, en verblijven o.a. in Las Vegas en S. Francisco. Onze reisagent heeft volgende hotels aangeraden:Las Vegas: Harrah's (op de strip)San Francisco Bersford BB De prijs apart weet ik niet, maar je kan eens op hun website kijken.Wij moesten ong. 1700€ betalen p.p. voor de vluchten, 10 dagen rondreis west USA (hotels + huurwagen) + 5 dagen NY (hotel)Bij de meeste hotels was ontbijt ook inbegrepen.Groetjes,Nele
Hallo K,Heb met m'n toekomstig ventje reeds 2 keer een rondtrip in West-USA gedaan. Wij hebben telkens geboekt via touroperator Montana (www.montana.be ). Zij hebben enkele standaardtrips maar zij maken even graag een trip naar jullie budget. In Las Vegas moet je ( vind ik ) een hotel op de strip vragen. Wij hebben al gelogeerd in Luxor en The Venetian en die waren allebei dik in orde! De prijs was bij ons verwerkt in de rondreis en kan ik je dus niet zeggen. Het is en elk geval een hele leuke bestemming!Groetjes,Krista30/05/09