Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema film

22-12-2008 22:00:40
hallo
wij willen graag rond het thema film werken
hebben jullie nog ideeen?
we zouden onze ontnodiging als een film ticket maken,ev de tafel elk een andere naam van een film,bedankingskaartje in filmstrook,
help nog ideeen of aanvullers

HEIDI
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 781

Elke

Meld misbruik22-12-2008 22:10:18

Als bedankjes zou je ook zelfgemaakte sterretjes kunnen maken met jullie handafdrukken in zoals de walk-of-fame in hollywood. Verder denk ik dat een rode loper niet mag ontbreken.
Voor mijn eindwerk (volg een opleiding tot organisator van evenementen) had ik een huwelijk met thema reizen, daar had ik ook de enveloppendoos en ringendoosje in het thema verwerkt (reiskoffertjes).
Groetjes
Elke

Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik22-12-2008 22:34:24

Hey,

Vrienden van ons hebben als tafelverdeling allemaal romantische films genomen. Op tafel stonden er allemaal dvd-hoesjes van de films.
De hoezen van de films waren zo gemaakt dat de personages van de films het bruidskoppel waren. Ze hadden de foto's "getrukeerd" en hun eigen hoofden erin verwerkt. Ze hadden alle hoezen ingescand en aangepast.. Was echt heel origineel en leuk.
Binnenin de dvd-hoes zat een lege dvd met daarop het menu gekleefd.
Je zou eventueel nog iets op de dvd kunnen zetten, bedanking of dergelijke.

Ik vond dat alleszins een geslaagd idee!

Groetjes en nog veel succes!

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 9:00:41

hey Heidi,

Ik heb van vrienden gehoord dat ze naar een trouw waren geweest dat ook 'reizen' als thema had. Elke tafel was genaamd naar een stad en op elk bord was er een postkaart van die stad. de mensen konden er dan aan de achterkant een tekstje op schrijven (als vervanging van het gastenboek).

Groetjes,
Marie

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik23-12-2008 9:46:11

Je kan ook van die 'take clips' in zwart en wit gebruiken. Als je begrijpt wat ik bedoel? Wij hebben ooit film gehad als kampthema en hebben dat als cadeautje gegeven voor de jongeren die meewaren.

Rik

Meld misbruik23-12-2008 11:35:28

Heidi, wij als videograaf-DJ maken altijd een originele video-projectie op scherm tijdens onze trouwfeesten, met als thema: movies/film.

Nu is dit niet hetgene wat je vraagt, maar onze gebruikte stijl kan verwerkt worden naar andere media zoals uitnodigingen, foto, kaartjes, op een site, in een videoclip, cd/dvd-tje...
Ik zou u aanraden om eens te mailen naar info@discovideo.be
kwestie van origineel te zijn, wat u nergens zult vinden.
Het is gratis, geen vergoeding
mvg rik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...