Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes

23-12-2008 9:21:44
hoi hoi iedereen...

Ik heb een vraagje, wij zouden willen onze bedankingskaartjes meteen geven na het feest, als de mensen weggaan. Wezouden wel geen foto gebruiken van ons huwelijk maar een foto die we nu zelf getrokken hebben. Dan kunnen we die zelf maken om de kosten wa te drukken e...

Wa denken jullie daarvan kan da of kan da niet?

xxxxx Stefanie
25/09/09

stefanie
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 929

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik23-12-2008 9:41:18

Dat kan zeker.
Nadeel vind ik dat je geen foto van die dag aan de mensen meegeeft.
Voordeel: je moet achter niet nog kaartjes zitten maken /kiezen en opsturen...

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 9:46:48

Waarom zou dat niet kunnen?
Er zijn toch helemaal geen verplichtingen rond het gebruik van een bedankje geven, foto opsturen,...
Daar doe je toch helemaal je zin mee.

Persoonlijk zou ik als je een bedankje na de feest wil geven en het is geen huwelijksfoto, geen andere foto gebruiken. Tenzij je vooraf al in je huwelijkskleren voor die foto posseer.
Ik weet niet waarom, maar ik persoonlijk vind het raar dat je foto's van jezelf uit deelt.
Ik moet wel zeggen dat ik redelijk anti-foto ben. Wij hebben nergens met foto's gewerkt en ook niet als bedankje. Dus vandaar dat ik het waarschijnlijk geen leuk idee vind. Maar ik vind het wel kunnen, he!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-12-2008 11:50:13

Zoals S. hieronder vind ik het een beetje raar. Waarom dan niet kiezen voor een chocolaatje met bedankt op of zoiets?
groetjes,
Carolina

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 21:36:46

ik vind da een leuk idee maar niet iedereen gaat misschien evenveel hebben aan een 'normale' foto van jullie beiden... hangt er denk ik vanaf hoe je de uitnodigingen doet (dezelfde stijl of niet)
wij laten de fotograaf van iedere koppel een foto trekken en we gaan die foto's als bedankje opsturen... dan hebben de mensen een leuke foto van hun eigen...

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:34:07

vind het een beetje raar om dan een gewone foto van jullie te geven. maar das jullie goesting. wij zullen nadien iets opsturen, want als je dat op het feest zelf moet doen als de mensen naar huis gaan, moet je er altijd aan denken en heen en weer lopen. en is de kans ook groot dat je al eens iemand vergeet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...