Terug naar overzicht
Dat kan zeker. Nadeel vind ik dat je geen foto van die dag aan de mensen meegeeft.Voordeel: je moet achter niet nog kaartjes zitten maken /kiezen en opsturen...
Waarom zou dat niet kunnen?Er zijn toch helemaal geen verplichtingen rond het gebruik van een bedankje geven, foto opsturen,... Daar doe je toch helemaal je zin mee.Persoonlijk zou ik als je een bedankje na de feest wil geven en het is geen huwelijksfoto, geen andere foto gebruiken. Tenzij je vooraf al in je huwelijkskleren voor die foto posseer.Ik weet niet waarom, maar ik persoonlijk vind het raar dat je foto's van jezelf uit deelt. Ik moet wel zeggen dat ik redelijk anti-foto ben. Wij hebben nergens met foto's gewerkt en ook niet als bedankje. Dus vandaar dat ik het waarschijnlijk geen leuk idee vind. Maar ik vind het wel kunnen, he!
Zoals S. hieronder vind ik het een beetje raar. Waarom dan niet kiezen voor een chocolaatje met bedankt op of zoiets? groetjes,Carolina
ik vind da een leuk idee maar niet iedereen gaat misschien evenveel hebben aan een 'normale' foto van jullie beiden... hangt er denk ik vanaf hoe je de uitnodigingen doet (dezelfde stijl of niet)wij laten de fotograaf van iedere koppel een foto trekken en we gaan die foto's als bedankje opsturen... dan hebben de mensen een leuke foto van hun eigen...
vind het een beetje raar om dan een gewone foto van jullie te geven. maar das jullie goesting. wij zullen nadien iets opsturen, want als je dat op het feest zelf moet doen als de mensen naar huis gaan, moet je er altijd aan denken en heen en weer lopen. en is de kans ook groot dat je al eens iemand vergeet...