Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaat Tilley trouwjurk

23-12-2008 10:47:34
Heeft iemand ervaring met een trouwjurk van Kaat Tilley? Rond welke prijsklasse zit zij?

Annelies
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1732

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 11:27:15

Een paar weken geleden is daar nog een vraag over geweest. Probeer eens te zoeken met de zoekfunctie bovenaan deze site.

Ikzelf had een kleedje uit de gewone collecite van Tilley. Mijn kleedje was 740 euro, maar in solden aan -50%, dus nog 'maar' 370 euro.
Ik vrees dat ze weinig trouwkleedjes onder de 2000 heeft.
Maar als je nog tijd hebt is het echt de moeite om in januari naar haar winkel in Brussel (en Antwerpen) te gaan voor de solden.
Toen ik in januari ging tijdens de solden hingen er ook bruidsjurken. Wel de eerste dagen van de solden langs gaan.

s
1-6-2007

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 17:46:44

Hey,

Die vraag een paar weken geleden was van mij en ik heb mijn kleedje daar besteld. Ikke blij :-)
Ik ben in hun winkel in Brussel geweest en het was een hele fijne ervaring (een hele toffe madam ook). Ik mocht eerst tussen de rekken kijken en er alles uit halen wat ik mooi vond (de enige winkel waar ik uberhaupt aan de kleedjes mocht komen, terwijl het niet de goedkoopste winkel was waar ik geweest ben...) en dan beginnen passen en kwam de verkoopster nog met dingen af die ik eens moest proberen. Echt fijn, heb daar drie uur gepast en niets was hen te veel. Toen ik op het einde twijfelde (wat ik uiteindelijk gekozen heb is een samenvoeging van een paar kleedjes dus heb het eindresultaat nog niet gepast, spannend he) heb ik nog zeker vijf keer mogen wisselen tussen al die kleedjes.
Ik kijk uit naar mijn eerste pas :-)

Ik denk qua prijs dat je op 2000 euro moet rekenen. Er waren er goedkopere en ook duurdere uiteraard maar das wel't gemiddelde. Voor het geval je snel bent, als je in december besteld krijg je als 'kerstcadeautje' 10% korting op je kleedje.

Als je nog vragen hebt, laat maar komen he!

Groetjes,
Evelien

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 17:48:41

PS: ik weet niet in welke winkel je van plan bent om te gaan passen maar blijkbaar is brussel wel de enige winkel met de volledige bruidscollectie. In Antwerpen en Hasselt enzo hebben ze niet alles.
Ah en je kan altijd gewoon eens gaan passen want ze pushen niet en aan alle kleedjes hangt de prijs gewoon aan dus je kan subtiel eens kijken ;-)

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 20:46:36

Hey Evelien!
Aah, je hebt er dus eentje gekocht! WOUW!!
Nu ben ik absoluut geen typisch romantisch bruidje, maar toen ik die kleren in de winkel zag hangen was ik blij dat ik met het mijne al naar de kassa liep.
Zooo leuke en mooie kleding!! Ik ben nog steeds heel erg fier op mijn Tilley-kleedje. Wel geen trouwjurk, maar een specialleke.

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 20:48:37

Ah ja. Ik wilde ook nog effe herhalen wat Evelien al zei.
Brussel heeft inderdaad het meeste. Ook met de solden.
Ik weet niet of het nu nog is, maar toen ik ging, hadden ze alleen maar in Brussel de volledige collectie en in Antwerpen maar een stukje. (Hasselt was er nog niet, denk ik)

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 21:28:20

Ja dat is, hetgene waar het mijne het dichtst bij aanleunt hebben ze niet in Antwerpen zei die mevrouw, dus al chance dat we daar niet geweest zijn :-)

Trouwens, in januari zijn't solden en dan gaan de trouwkleedjes naar de droogkuis dus dan kan je niet gaan passen/kiezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info