Terug naar overzicht
Een paar weken geleden is daar nog een vraag over geweest. Probeer eens te zoeken met de zoekfunctie bovenaan deze site.Ikzelf had een kleedje uit de gewone collecite van Tilley. Mijn kleedje was 740 euro, maar in solden aan -50%, dus nog 'maar' 370 euro. Ik vrees dat ze weinig trouwkleedjes onder de 2000 heeft. Maar als je nog tijd hebt is het echt de moeite om in januari naar haar winkel in Brussel (en Antwerpen) te gaan voor de solden. Toen ik in januari ging tijdens de solden hingen er ook bruidsjurken. Wel de eerste dagen van de solden langs gaan.
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1674... http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1659... Twee linkjes over Tilley van paar weken geleden.
Hey,Die vraag een paar weken geleden was van mij en ik heb mijn kleedje daar besteld. Ikke blij :-)Ik ben in hun winkel in Brussel geweest en het was een hele fijne ervaring (een hele toffe madam ook). Ik mocht eerst tussen de rekken kijken en er alles uit halen wat ik mooi vond (de enige winkel waar ik uberhaupt aan de kleedjes mocht komen, terwijl het niet de goedkoopste winkel was waar ik geweest ben...) en dan beginnen passen en kwam de verkoopster nog met dingen af die ik eens moest proberen. Echt fijn, heb daar drie uur gepast en niets was hen te veel. Toen ik op het einde twijfelde (wat ik uiteindelijk gekozen heb is een samenvoeging van een paar kleedjes dus heb het eindresultaat nog niet gepast, spannend he) heb ik nog zeker vijf keer mogen wisselen tussen al die kleedjes. Ik kijk uit naar mijn eerste pas :-)Ik denk qua prijs dat je op 2000 euro moet rekenen. Er waren er goedkopere en ook duurdere uiteraard maar das wel't gemiddelde. Voor het geval je snel bent, als je in december besteld krijg je als 'kerstcadeautje' 10% korting op je kleedje.Als je nog vragen hebt, laat maar komen he!Groetjes,Evelien
PS: ik weet niet in welke winkel je van plan bent om te gaan passen maar blijkbaar is brussel wel de enige winkel met de volledige bruidscollectie. In Antwerpen en Hasselt enzo hebben ze niet alles.Ah en je kan altijd gewoon eens gaan passen want ze pushen niet en aan alle kleedjes hangt de prijs gewoon aan dus je kan subtiel eens kijken ;-)
Hey Evelien!Aah, je hebt er dus eentje gekocht! WOUW!!Nu ben ik absoluut geen typisch romantisch bruidje, maar toen ik die kleren in de winkel zag hangen was ik blij dat ik met het mijne al naar de kassa liep.Zooo leuke en mooie kleding!! Ik ben nog steeds heel erg fier op mijn Tilley-kleedje. Wel geen trouwjurk, maar een specialleke.
Ah ja. Ik wilde ook nog effe herhalen wat Evelien al zei.Brussel heeft inderdaad het meeste. Ook met de solden.Ik weet niet of het nu nog is, maar toen ik ging, hadden ze alleen maar in Brussel de volledige collectie en in Antwerpen maar een stukje. (Hasselt was er nog niet, denk ik)
Ja dat is, hetgene waar het mijne het dichtst bij aanleunt hebben ze niet in Antwerpen zei die mevrouw, dus al chance dat we daar niet geweest zijn :-)Trouwens, in januari zijn't solden en dan gaan de trouwkleedjes naar de droogkuis dus dan kan je niet gaan passen/kiezen.