Terug naar overzicht
Dag Els,heb er geen ervaring mee, maar ik ben zo vrij geweest om eens naar de site te gaan kijken !!! Zo mooi !!! Die catering kan niet slecht zijn hé??? Ik zou niet twijfelen !! Ik had ook aan die kanten aan het rondkijken geweest maar ik krijg m'n gasten niet die richting uit !!! Dat wordt zeker prachtig daar !!Succes zou ik zo zeggen !Nathalie
Als ik mij niet vergis is traiteur Leonard héél goed. Ben er niet 100% zeker van maar ik denk dat dat de naam was die ze noemden toen ze over een héél goede traiteur bezig waren. Mijn ouders zijn al naar een trouwfeest in Provondval gegaan het schijnt er uitzonderlijk mooi te zijn. Voor ons ging het niet meer want de maand die we wouden was al vol. ik zou zeggen... ga ervoor en twijfel niet!X-jes,Marie
ClaCot helpt u graag met het zoeken van zaal. wij hebben een eigen catering ,wij staan graag klaar voor de voorbereidingen van de organisatie van jullie mooiste dag.U vindt ons op de beurs wij trouwen in Kortrijk van 9 tot en met 11 januari (stand1121)clacot@telenet.be