Terug naar overzicht
Kijk eens naar de kaartjes van HILL CLAESSENHet zijn voornl geboortekaartjes, maar je kunt ze ook als huwelijkskaart gebruiken.Wij hadden een beige (geboorte)kaart met een donkerbruin krulachtig motief en donkerbruine krullerige letters. Ze was ook lang en smal. Ik vond ze heel chique en stijlvol. Het was een beetje retro, maar toch modern en klassiek tegelijkertijd.
de enige raad die ik je kan geven, ga langs bij een drukkerij.Dis is de raad die we ook kregen, we zijn langs geweest bij Drukkerij Univers, te merelbeke - 09 230 09 09.We zaten met hetzelfde probleem.we hadden een idee, vonden het niet in de boeken en vroegen dus raad aan hen.we trouwen 26 mei 2009 op het zonnige eiland Kos in griekenland.Dus qua uitnodiging was dit niet zo evident.Ze hebben ons daar bijgestaan met raad en daad, Ik wist niet dat er zoveel soorten papier bestonden, waar je qua mogelijkheid onbeperkt in bent.indien nog vragen vanmassenhove@mobistarmail.be
Wat vind je van de echt klassieke uitnodigingen ? Die zijn toch chique, niet ? En je kunt daar ook kiezen in kleur van papier (wit, ivoor, beige,...) en kleur van letters.
ken dit probleem. had ook veel boeken bij, maar niks echt men goesting. heb er dan zelf 1 gemaakt die lijkt op een uitnodiging uit een boek, maar toch aangepast aan onze stijl. is super mooi geworden (vind ik zelf) en veel goedkoper uitgekomen, want koste redelijk veel geld in de boek...alvast nog veel succes!