Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

chique uitnodiging gezocht

23-12-2008 12:03:25
Dit weekend heb ik zes boeken mee naar huis gehad van Mercard, Intercard, ... Maar ik heb niet echt mijn goesting gevonden. Ik ben op zoek naar iets dat wat chique lijkt. Eerst dacht ik aan flessenpost maar nu ik een paar voorbeelden heb valt dat toch ook weer wat tegen. Ik zou toch voor iets op papier willen gaan maar weet niet goed wat. Heeft iemand zijn uitnodigingen zelf gemaakt of heeft er iemand een voorbeeld van chique uitnodingen? Je mag dit altijd naar mij doorsturen: Carolina.Stappaerts@telenet.be
Alvast bedankt,
Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1494

Tineke

Meld misbruik23-12-2008 14:34:27

Kijk eens naar de kaartjes van HILL CLAESSEN
Het zijn voornl geboortekaartjes, maar je kunt ze ook als huwelijkskaart gebruiken.
Wij hadden een beige (geboorte)kaart met een donkerbruin krulachtig motief en donkerbruine krullerige letters. Ze was ook lang en smal. Ik vond ze heel chique en stijlvol. Het was een beetje retro, maar toch modern en klassiek tegelijkertijd.

werner
28-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 15:50:42

de enige raad die ik je kan geven, ga langs bij een drukkerij.
Dis is de raad die we ook kregen, we zijn langs geweest bij Drukkerij Univers, te merelbeke - 09 230 09 09.
We zaten met hetzelfde probleem.
we hadden een idee, vonden het niet in de boeken en vroegen dus raad aan hen.
we trouwen 26 mei 2009 op het zonnige eiland Kos in griekenland.
Dus qua uitnodiging was dit niet zo evident.
Ze hebben ons daar bijgestaan met raad en daad, Ik wist niet dat er zoveel soorten papier bestonden, waar je qua mogelijkheid onbeperkt in bent.
indien nog vragen
vanmassenhove@mobistarmail.be

Lieve
25-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 19:42:35

Wat vind je van de echt klassieke uitnodigingen ? Die zijn toch chique, niet ? En je kunt daar ook kiezen in kleur van papier (wit, ivoor, beige,...) en kleur van letters.

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:29:07

ken dit probleem. had ook veel boeken bij, maar niks echt men goesting. heb er dan zelf 1 gemaakt die lijkt op een uitnodiging uit een boek, maar toch aangepast aan onze stijl. is super mooi geworden (vind ik zelf) en veel goedkoper uitgekomen, want koste redelijk veel geld in de boek...
alvast nog veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...