TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
26-9-2009
|
23-12-2008 19:20:19
Hey,
Ben ook gaan passen bij Linx (in Leuven dan maar das van dezelfde eigenaars) maar die 250 euro moet je wel met een goed pak zout nemen hoor. Je krijgt 50 euro korting op je schoenen, 50 euro op juwelen, 100 euro op het pak van je toekomstige en 50 euro op het kleedje van je mama. Dus ja, 250 euro korting is wel relatief he...
Groetjes en nog veel kiesplezier! Evelien
|
|
Katrien
22-8-2009
|
23-12-2008 22:27:38
Dat is wel smerig ja!
|
|
Marieke
18-4-2009
|
24-12-2008 8:21:21
Amai zeg! Als ze zo hun verkoop moeten goedmaken! jezus.
Ik ben bij LR in Brugge geweest, Smedenstraat, héél goed behandeld! Mss daar eens een kijkje nemen? Het is wel niet bij de deur, maar service is op en top!
Marieke 18/04/2009
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
24-12-2008 9:42:59
Ik ben bij Mia monta geweest en als je kiest tijdens een opendeurdag dan kreeg je 10% op je kleed, niet op je juwelen. Toevallig had ik mijn goesting direct gevonden. Mooi meegenomen dus.
|
|
Heidi
4-7-2009
|
25-12-2008 15:41:42
Hey Veerle, ik weet niet van waar je precies bent, maar ik ken een winkel in Tongeren, die ik je ten zeerste aanraad, waar ze oa. linea kleedjes verkopen, denk dat die winkel Alliance heet, ligt op de hoek vd St-truiderstraat. Ik ben ook in Hasselt geweest en heb net hetzelfde meegemaakt, ronduit erg, iets wat ik zulke mensen niet gun. Dan betaal ik nog liever meer dan dat ze druk uitoefenen. Maar bon, toevallig passeerde ik dus die winkel in Tongeren en ik wou eens even kijken, mocht direct passen en blijven passen zonder afspraak. Het is wel een kleinere winkel, maar o zo gezellig. De verkoopster zei dat ik mijn tijd moest nemen, oefende geen druk uit, liet me volledig vrij en zo moet het. Ik heb uiteindelijk een kleedje genomen van een ander merk ergens anders maar als ze dat kleedje daar hadden, dan was ik zeker daar terug gegaan. Ze zei dat de prijzen van linea overal dezelfde zijn, dat dat zo vastgelegd is. Mss kun je nog korting krijgen op schoenen of juwelen. Dat kun je alt proberen. Het was de fijnste pasbeurt ooit! Echt waar zeer plezant, zou het iedereen aanraden! Véél succes nog met je keuze.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|