Terug naar overzicht
Wij hebben op onze uitnodiging alleen maar het gelegenheidsadres staan. Grtjes,5/9/2009
Wij wonen ook al samen en je vindt op onze uitnodiging enkel ons adres en het gelegenheidsadres. Wij vonden dat het vrij "ouderwets" overkwam om de adressen van ons ouders te vermelden, zeker omdat we toch al een tijdje niet meer thuis wonen. Hopelijk geraken jullie eruit!
sorry ik ben nog iets vergeten. ;-)Op onze kleine kaartjes die bij de uitnodiging steken staan onze telefoonnrs op zodat ze kunnen bellen om te zien of ze aanwezig zullen zijn of niet.
ik zou zeker jullie eigen adres vermelden, daar je kaartjes kan krijgen van mensen die niet naar jullie feest kunnen komen.Wij hadden op onze kaart alleen het gelegenheidsadres, maar op de enveloppe als afzender ons eigen adres
Wij hebben ons adres en dat van de zaal vermeld.Ik persoonlijk vind het een beetje raar dat je zo graag de adressen van je ouders/schoonouders wil vermelden. Wat kunnen de mensen daar nu mee doen? Ik begrijp dat je de sponsers een plaatsje wil geven op de uitnodiging, maar dat adres vind ik overbodig.Sommige mensen willen je graag een kaartje sturen en dan is jullie eigen adres vermelden het makkelijkste en meest praktische.
ik vind het ook een beetje stom om de adressen van de ouders erbij te schrijven.wij zetten enkel hun namen erop.en zeker ons adres, voor mensen die niet kunnen komen... en natuurlijk ook het gelegenheidsadres
Al dankje voor de reacties !Even ter verduidelijking; we hebben heel klassieke uitnodigingen - daar staan altijd adressen van de ouderparen op, en aangezien op de receptie ook mensen komen die de ouders uitnodigen, maar die wij zelf minder kennen vermoed ik dat die misschien ook wel mijn/zijn ouders willen kunnen contacteren.De eigenlijke uitnodiging is enkel voor de misviering, vandaar mijn vraag of het gelegenheidsadres erbij hoort of niet. Uiteraard vermelden we het feestadres op de kaartjes voor de receptie en/of avondfeest. We vroegen ons alleen af of je dat dan ook op de uitnodiging voor de misviering zet, zoals ik vaak heb gezien.Groetjes!
Hoi,Op onze kaart staat enkel ons toekomstig adres. Op de bijsteekkaartjezs voor receptie en avondfeest staat dan het adres waar alles doorgaat...Bij ons geen adressen van de ouders, wel vermelding met naam.Groetjes
wji hebben enkel het adres van de feestzaal erop gezet. ons adres hoeven ze toch nietu ge hebben? dat hebben ze normaal wel en van onze ouders datzou ik zeker niet weten waarom en mijn ouders willen dit ook niet, dus 1 ouder-adres vind ik niets