Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelegenheidsadres vermelden ?

23-12-2008 19:39:15
Dag allemaal, welk(e) adres(sen)vermelden jullie op de uitnodigingen ? Wij zetten die van beide ouderparen er zeker op (zij betalen ook groot deel), maar twijfelen verder: zetten we ons eigen adres (we wonen nu samen) of het gelegenheidsadres ? Of allebei ? Wordt dat niet te veel, 4 adressen op één uitnodiging ? Of vermelden we wel het gelegenheidsadres maar niet ons eigen adres (voorstel van mijn schoonmoeder) ?
We zouden wel bij het kaartje voor receptie of avondfeest duidelijk zetten bij wie ze moeten bevestigen, zodat ze zeker niet naar de feestzaal bellen om te zeggen dat ze komen...

Nog veel plezier met de voorbereidingen !

Lieve
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1974

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 19:49:51

Wij hebben op onze uitnodiging alleen maar het gelegenheidsadres staan.

Grtjes,
5/9/2009

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 19:50:18

Wij wonen ook al samen en je vindt op onze uitnodiging enkel ons adres en het gelegenheidsadres. Wij vonden dat het vrij "ouderwets" overkwam om de adressen van ons ouders te vermelden, zeker omdat we toch al een tijdje niet meer thuis wonen.

Hopelijk geraken jullie eruit!

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 19:51:09

sorry ik ben nog iets vergeten. ;-)
Op onze kleine kaartjes die bij de uitnodiging steken staan onze telefoonnrs op zodat ze kunnen bellen om te zien of ze aanwezig zullen zijn of niet.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-12-2008 20:12:57

ik zou zeker jullie eigen adres vermelden, daar je kaartjes kan krijgen van mensen die niet naar jullie feest kunnen komen.
Wij hadden op onze kaart alleen het gelegenheidsadres, maar op de enveloppe als afzender ons eigen adres

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 20:20:15

Wij hebben ons adres en dat van de zaal vermeld.

Ik persoonlijk vind het een beetje raar dat je zo graag de adressen van je ouders/schoonouders wil vermelden. Wat kunnen de mensen daar nu mee doen? Ik begrijp dat je de sponsers een plaatsje wil geven op de uitnodiging, maar dat adres vind ik overbodig.

Sommige mensen willen je graag een kaartje sturen en dan is jullie eigen adres vermelden het makkelijkste en meest praktische.

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:18:34

ik vind het ook een beetje stom om de adressen van de ouders erbij te schrijven.
wij zetten enkel hun namen erop.
en zeker ons adres, voor mensen die niet kunnen komen... en natuurlijk ook het gelegenheidsadres

Lieve
25-4-2009
 Meld misbruik24-12-2008 9:08:35

Al dankje voor de reacties !

Even ter verduidelijking; we hebben heel klassieke uitnodigingen - daar staan altijd adressen van de ouderparen op, en aangezien op de receptie ook mensen komen die de ouders uitnodigen, maar die wij zelf minder kennen vermoed ik dat die misschien ook wel mijn/zijn ouders willen kunnen contacteren.

De eigenlijke uitnodiging is enkel voor de misviering, vandaar mijn vraag of het gelegenheidsadres erbij hoort of niet. Uiteraard vermelden we het feestadres op de kaartjes voor de receptie en/of avondfeest. We vroegen ons alleen af of je dat dan ook op de uitnodiging voor de misviering zet, zoals ik vaak heb gezien.

Groetjes!

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik24-12-2008 10:05:11

Hoi,
Op onze kaart staat enkel ons toekomstig adres. Op de bijsteekkaartjezs voor receptie en avondfeest staat dan het adres waar alles doorgaat...
Bij ons geen adressen van de ouders, wel vermelding met naam.
Groetjes

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik25-12-2008 9:28:14

wji hebben enkel het adres van de feestzaal erop gezet. ons adres hoeven ze toch nietu ge hebben? dat hebben ze normaal wel en van onze ouders datzou ik zeker niet weten waarom en mijn ouders willen dit ook niet, dus 1 ouder-adres vind ik niets

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info