Terug naar overzicht
Hey Davina,Ik heb ook kort haar, ik ga het gewoon doen zoals anders, niks speciaal, je kan toch maar trouwen zoals je bent?Als je dan al een ketting aanhebt ofzo, het moet toch niet "overloaded" zijn?xMarieke18/04/2009
Het hangt er natuurlijk van af wat voor iets je wilt. Iets eenvoudigs of iets meer opvallend?Tegenwoordig zijn er in winkeltjes zoals Claire's heel veel leuke opvallende en minder opvallende haarjuweeltjes voor elk kapsel. Misschien dat je daar je gading vindt?
Ik sluit me aan bij Marieke. Je moet trouwen zoals je bent! Je zal al wel genoeg stralen door een bruidsjurk en andere accesoires.Collega van mij had ook heel kort haar toen ze trouwde en dat was niet veel anders dan normaal. Het was beter verzorgt gebrucht en mooier in piekjes gezet dan ze normaalt deed (normaal is ook mooi), en doordat het een beetje verzorgder was en de jurk zag ze er prachtig uit.
Ik heb ook kort haar. Ben gisteren naar de kapper geweest (met foto van het kleed) en ze mocht haar volledige zin doen.Moet zeggen, k vind het goed, al is het iets te kort geknipt nu, maar tis maar voor binnen 5 maand dus nog tijd genoeg.Is de linker kant kort en de rechter kant lang.En alles wordt naar de rechterkant getrokken.Ik verander wel regelmatig eens van kapsel (plat, recht, kuif...) en moet zeggen ben echt tevreden.Gewoon durven. Tkan nu nog altijd groeien dus geen probleem moest het beetje tegenvallen
Hier vind je een massa trouwkapsels:http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=726 Heb er ook al uren op gekeken, had kort haar toen we ons verloofden, heb het intussen bijna niet meer laten knippen en eigenlijk weet ik helemaal nog niet wat ik wil... Groetjes,Inge (1/8/2009)