Terug naar overzicht
da s na het geven van de ringen volgens mij.
hij zal het wel zeggen, maar dat is niet nodig om dat in je boekje te vermelden... dat komt wel spontaan (na de ringen)
Na het uitwisselen van de ringen.Dat wordt meestal niet expliciet in het boekje vermeld. De pastoor zegt dat normaal wel.
Volgens mij iets teveel naar films gekeken.
Hey,Ik zou dit zeker en vast vermelden in het misboekje... Mijn zus is een 2 jaar geleden getrouwd en het stond er niet in... de pastoor heeft dit niet vermeld waardoor een geen kus was in de kerk.Dus ik ga voor zekerheid het vermelden in het boekje. Zodat niemand het kan vergeten want de kus is toch belangrijk hé...GroetjesIlse
hey EvelienVraag dat even aan jullie pastoor.Bij ons werd dat ook niet vermeld in het boekje, maar die zei dat wel zelf nadat we de ringen hadden gegeven.Lijkt me een logische volgende stap, maar als je hier idd leest dat een pastoor dat anders vergeet, kan je het er misschien best toch inzetten.Groetjes!
Ik ga het er zeker in zetten, heb de voorbije jaren nog maar drie huwelijksmissen meegemaakt en in geen van de drie zei de pastoor dat ze mochten kussen. De koppels hebben dan ook pas buiten gekust... geen enkele kus in de kerk gezien dus...Groetjes,Inge (1/8/2009)