Terug naar overzicht
Hoi, proficiat met je verloving!!Over de grens in Aken zijn er prachtige jurken aan spotprijzen. Vele bruidjes zijn er zeer tevreden van.Veel succes!!Groetjes.
Veel meisjes hier vertellen dat ze naar Aken in Duistland zijn gegaan omdat ze daar mooie kleedjes aan lage prijzen hebben. Vanuit Limburg moet dat wel meevallen van afstand.Je kan ook bij Turkse winkels kijken. Ze hebben daar veel jurken aan lage prijzen (die bruiden hebben 3 tot 6 jurken voor hun huwelijk, dus per jurk is het budget niet enorm) en heel mooie stukken ertussen!
Hoi Inge,ga eens een kijkje nemen op de website van een winkel in Wallonië: Clair de Femme: www.clairdefemme.be . Bij elke jurk wordt de prijs vermeld op de site. Ik ben er geweest en de kleedjes zijn echt mooi.Echt de moeite om eens naar toe te rijden. Het is wel allemaal in het Frans, maar dat lukt wel. Ze doen moeite om Nederlands te spreken.grtjsAnne
In Hasselt bij Anuna hebben ze een kelderverdieping vol met afgeprijsde kleedjes!
Fijn dat jullie zo snel reageren.Iemand ook een idee hoeveel een drinkfeest(enkel drank) voor 100 man kost?
hey, ik heb een immens mooi kleedje in Parijs gekocht voor 670 euro (tis een kleedje da hier ong 1500 euro kost) maar ik heb sindsdien in Aken en Keulen ook al veel goedkopere kleedjes gezien... Mn getuige heeft zelfs een suitekleedje in Aken gevonden voor 35 euro....Portugal is blijkbaar ook goedkoop maar sja, das wel al veel verder natuurlijk...
In genk is er een italiaanse trouwwinkel waar je mooie trouwkleedjes kunt kopen (primo piano)zonder een fortuin te besteden. Ikzelf heb daar mijn kleed gekocht voor 375 euro en ben er heel tevreden over.Nog veel succes met de organisatie van jullie huwelijk!
Hallo,Ik heb mijn kleed laten maken bij Chrandels in Maastricht. Zij hebben ook goedkope kleedjes. Op de site staan ook de prijzen bij de kleedjes. Zij maken ook kleedjes a la carte. Als je meedoet met hun wedstrijd win a dress krijg steeds een bon met 15 of 10% korting. Echt de moeite waard om eens te kijken.Nog veel succes met je zoektocht.Lies13/06/2009
Voor je feest hangt het af wat er kan in de zaal die je huurt. Als je een "echte" trouwzaal neemt variëren de drankforfaits van 10€ tot 28€ per persoon!Sommige zalen werken met een brouwer waar je betaalt naargelang er geconsumeerd is, dat komt meestal rond de 10€ per persoon uit.Vrienden van ons hielden hun feest in de plaatselijke parochiezaal (ook klein budget, ze zijn volop aan het verbouwen), die hadden ze mooi aangekleed en de Chirojongens verzorgden de bar, waardoor er budget vrijkwam om zakjes friet en hapjes te serveren. Het was heel leuk en heel gezellig! Ik denk dat ze voor alles uiteindelijk ook slechts rond de 10€ per persoon uitkwamen, omdat de drank in parochiezalen echt goedkoop is.
Annelies, wij gaan volgende week vrijdag een zaaltje bezoeken. Het is een soort parochiezaaltje en ze willen eventueel ook het eten verzorgen(koud en/of warm buffet, barbeque). Ik ben benieuwd naar de prijs van de drak en het eten. Huurprijs is 125 euro met poetsen in. Spannend...