Terug naar overzicht
Volgens mij wel!Als je ergens gratis ballonnen krijgt (ze geven dat aan kindjes, maar ik ga ook altijd ene vragen) blijven die toch ook altijd een weekje in je living hangen?
wij hebben ballonnen met kaartjes de lucht in gelatenDe winkel had deze kaartjes, die wij zelf gemaakt hadden, aan de ballonnen gemaakt. De kaartjes moesten voor donderdagavond in de winkel zijn, en we zijn getrouwd op zaterdag. Ze zijn ten laatste vrijdag aan de ballonnen gemaakt, die toen natuurlijk ook al opgeblazen waren.Dat was er zaterdag niet aan te zien, ze bleven mooi in de lucht, en hebben nog ver gevlogen.
Heykes,Ik wil dit ook doen in onze kerk en ben daar al voor gaan horen. Daar vertelden ze me het volgende:- gewone ballonnen kunnen de dag ervoor opgehangen worden- ballonnen in hartjesvorm hangt af van de grootte van het hart.De standaardmaat (1euro per ballon) gaat dit niet, de grote (2euro per ballon) zou dit wel gaan. Het zou iets te maken hebben met dat er veel druk moet zijn in de ballon om de bovenste bogen zichtbaar te krijgen.groetjesImke
Zou toch opteren voor een iets grotere maat, een vriendin van me is over twee jaar getrouwd en had ook avond ervoor balonnen aan de stoelen gehongen en die waren toch al aan het zakken tegen de mis om twaalf uur, was wel warme dag en heeft er ook mee te maken, maar een gewone formaat van balon met helium is normaal een dag goed maar temperatuurverschillen kunnen deze beinvloeden, wil je niet bang maken maar is een goeie raad dat ik je geef
Wij zijn van de zomer getrouwd. Ook wij gebruikten ballonversiering in kerk en zaal. De avond tevoren hebben we deze al geplaatst en ze zagen er nog schitterend uit! Inderdaad wel niet de kleinste maat nemen van ballon, maar een iets grotere, daar zit meer helium in. Onze ballonnen hebben zelfs een week gezweefd ;) De hele grote zelfs 3 weken. En dit bij t° van +25°C!Groetjes Evy148 dagen getrouwd