Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

27-12-2008 12:40:33
Goeiemorgen iedereen,

Ik ben gisteren op stap geweest op zoek naar een bruidsjurk en had eerst het idee om te kijken welke modellen mij goed staan en dan misschien een jurk te laten maken, omdat ik ook een maatje meer heb... Maar wonder boven wonder heb ik in de laatste winkel die we binnengingen (zonder afspraak) mijn kleedje gevonden:-) De verantwoordelijke van de winkel nam al haar tijd om een geschikt model te vinden en kon me al gauw overtuigen, ik heb mijn kleedje gevonden in de Linea Raffaelli winkel in de Smedenstraat in Brugge, WAT EEN SERVICE! Een echte aanrader. Doordat ik al wat aan de late kant ben, we trouwen in juni dacht ik dat het mss moeilijk zou worden maar niets is minder waar:-) Het is dus een kleedje van Linea Raffaelli geworden van coll 2008, iets wat voordien niet echt mijn voorkeur weg droeg...Zo zie je maar dat je nooit te voorbarig mag zijn he:-)

Wou dit gewoon even laten weten:-)
Groetjes
Sofie
20-06-09

Sofietje
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 283

Lieve
25-4-2009
 Meld misbruik27-12-2008 16:00:28

Leuk dat je je kleedje gevonden hebt ! Een hele geruststelling, niet ?

Groetjes!

Sofietje
20-6-2009
 Meld misbruik27-12-2008 19:14:01

Inderdaad, toen ik buiten kwam, was ik heel nerveus maar gewoon omdat ik zo blij was en nu loop ik al gans de dag rond met een blij gezicht en zeg ik constant: wow ik heb een kleedje gevonden:-))

Wanneer trouw jij?

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik30-12-2008 20:23:06

Dag Sofietje,

Dat berichtje was van mijn zus, die ook veel meeleest,hoewel ze (nog :-) ) niet trouwt. ;-)
Ik trouw op 25 april 2009. En ik realiseer mij deze week dat we nog veeeel moeten doen (ringen, notaris, videograaf zoeken, misboekje maken, eten voor avondfeest vastleggen,...).
Maar als ik mij er eens goed aan zet, kan er hopelijk veel gebeuren op korte termijn.
Trouwkleed heb ik gelukkig al. Na 4 winkels kreeg ik nachtmerries dat ik er nooit één zou vinden, maar in de 5e was het eindelijk raak. :-)

Wanneer is jullie grote dag ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...