Terug naar overzicht
Ik heb daarover ook al zitten brainstormen met mijn toekomstige en we zijn uiteindelijk geëindigd in iets in de stijl van 'Onvoorziene omstandigheden' :-)Het eindresultaat was: "Een centje krijgen vinden wij fijn,Op de rommelmarkt staan met jullie geschenken doet ons hartje pijn."Hopelijk vinden we ook snel iets origineels dat iets serieuzer is want ondanks het feit dat het origineel (en een beetje gemeend) is durven we dit toch niet te gebruiken ;-)Evelien
Dat zou ik ook niet durven schrijven!
heylawij zijn momenteel een huisje aant bouwen en vonden dit wel de gepaste zin:'Wat ons het meest van pas zou komen, is een centje voor het huis van onze dromen'gr pedro en kim
Wij zetten erop:"Ons huisje staat al helemaal vol, maar doe gerust ons spaarvarken een lol."Hopelijk heb je er iets aan.groetjes,Kim
Wij hadden:"We hebben al vele potten en pannemaar nog duizend en een plannen ...".Heel veel leuke reacties gehad!
op ... houden wij feestmaar we zijn pas echt rijk als iedereen is langst geweestxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Hoi,Wij hadden hetvolgende staan: Mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.Vonden dit toch redelijk gepast aangezien we al bijna 3 jaar samenwoonden en we dus alle andere zaken (potten, pannen, enz.) al hadden.Veel succes!Delphine(al 206 dagen heel gelukkig getrouwd!!)
Bij ons staat erop:"Wat ons het meeste van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen." En dan het rekeningnummer...
Een centje is altijd fijn,maar uw aanwezigheid en uw lach,is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag..Groetjes,Gitte