Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vistaprint

27-12-2008 18:55:28
Hallo,

Iemand ervaringen met Vistaprint?
Goede service?

Thx

aline
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 696

Michaël

Meld misbruik27-12-2008 23:53:02

goede service. Geen zorgen over maken...

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik28-12-2008 12:07:57

Hoi Aline

Zoals Michaël al zei, je hoeft je geen zorgen te maken, die leveren goed werk. We hebben daar eens foto's laten afprinten en alles is vlot verlopen en de foto's waren van uitstekende kwaliteit. Deze week heb ik er postkaarten (heb er een soort van bedankingskaart van gemaakt), adresetiketten en een adresstempel besteld en van zodra die in de bus vallen, laat ik je weten wat daarvan het resultaat is.

Groetjes
Véronique C.

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik28-12-2008 13:23:46

wij hebben onze uitnodigingen er besteld.. ze zouden iets na nieuwjaar in de bus vallen.. Dus kan het je laten weten dan.. Het was echt niet duur, voor 150 uitnodigingen (eigen ontwerp) en dan 2 keer 250 visitekaartjes (als extra kaartjes voor uitnodiging van de trouwfeest of receptie)hebben we 97 euro moeten betalen (btw inbegrepen), geen verzendkosten want we doen een trage levering (21 dagen) dus ik ben erg benieuwd!!

Groetjes

Ellen

Wim
17-10-2009
 Meld misbruik28-12-2008 14:26:23

He Ellen,

hoe begin je zo aan een eigen ontwerp van je uitnodigingen ?

Groetjes
Wim

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-12-2008 19:26:14

Hou er wel rekening mee dat ze je blijven bestoken met e-mails! Niet te doen!!!

michelle
16-8-2009
 Meld misbruik28-12-2008 20:01:49

@Ellen

Had ook eens gekeken op deze site maar voor 97 euro zal je tohc niet veel soeps hebben of heb ik er dan helemaal naast gekeken?

groetjes

Michelle

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik28-12-2008 21:08:28

@ wim: wel als je op de site in de menubalk kijkt, zie je onderaan maak je eigen ontwerp. Dan kies je de soort uitnodiging van grootte dat je wilt. Daar kan je voor in photoshop een bestandje downloaden. Daarop kan je dan in photoshop je ontwerp maken. Als je wil, kan ik het wel eens mailen.. Het kan volgens mij ook met adobe.

@ Michelle: normaal waren de uitnodigingen 130 euro, maar ze doen bij vistaprint constant vanalle promoties. Daardoor heb ik ze voor veel minder kunnen bestellen. En ik zal binnenkort wel zien of ze fatsoenlijk zullen zijn of niet.

@ Veronique: inderdaad je krijgt wel veel reclame..

groetjes

Ellen

heidi

Meld misbruik29-12-2008 7:57:36

wij werken vaak met ze samen (wegens onze traiteurszaak), wij zijn er zeer blij om, alles is zeer mooi en goed geleverd. die mails kan je gewoon stop zetten, wij hebben er geen klachten over, groetjes
traiteur;De Verleiding

michelle
16-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 9:18:29

Hey Ellen,

Kan je mij anders eens een voorbeeld doormailen van jullie ontwerp?
Michelle.braet@telenet.be

Alvast bedankt
groetjes
michelle

Wim
17-10-2009
 Meld misbruik29-12-2008 13:18:24

Dag Ellen,

zou je dat inderdaad eens kunnen doormailen op wim_dla@hotmail.com

Dank je alvast.

Groetjes,
Wim

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik29-12-2008 13:22:01

@ Michelle: ik heb geprobeerd je het ontwerp te versturen maar krijg direct een mailtje terug dat je het niet kan ontvangen.. heb je misschien een ander emailadres?
Of is je mailbox vol?

groetjes

Ellen

michelle
16-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 17:07:41

probeer eens steven.verkeyn@telenet.be

groetjes

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik5-1-2009 12:19:49

Wij hebben er visitekaartjes besteld. Service is in orde, drukkwaliteit was ook goed. Alleen kon het pakje niet door de brievenbus en waren er blijkbaar ook problemen in het transport: lag er plots een half gescheurd doosje met vlekken aan onze voordeur! Gelukkig pakken ze goed in: de inhoud was nog perfect in orde. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info