Terug naar overzicht
Veel succes, alles komt wel nog in orde!!Je hebt nog wel even de tijd om vlug iets anders te kiezen
ik verkoopmijn trouwjurk dus mocht je interesse hebben, geef je maar een seintje (maat 36-38)Mijn e-mail adres: claudine.prieels@skynet.be
Ik ben verleden zaterdag getrouwd en ook ik wil mijn kleed wel verkopen. 't Is eentje van linea rafaelli, maat 40. Geef maar een seintje als je geïnteresseerd bent! liesbetquintiens@hotmail.com
probeer iets te vinden van 2de hands of een pasmodel: die moeten ze dan niet bestellen he :)Veel succes, het komt heus wel in orde..Jammer van je eigen ontwerp natuurlijk, maar je kan misschien je tekening of ontwerp meenemen naar de winkel dat ze iets gelijkaardigs voor je kunnen vinden?GroetjesEllen
Hey Nele, wat vervelend :-( Ik hoop dat je snel een ander kleedje vindt; ik duim alvast!
hey,moest je ondertussen nog geen zicht hebben op een nieuw kleed, ik verkoop het mijne, nieuw nog noooit gedragen. maat 42 ben 1m75. laat maar iets weten op sofie_wouters_515@hotmail.com als je foto's wenstgr
Hoi iedereen,bedankt voor de fijne berichtjes.Ben vandaag gaan passen en het was blijkbaar niet echt een probleem om iets te vinden. Ik kon in de meeste pasmodellen, dus die kunnen ze nog op tijd aanpassend maken!!Heb al meteen een kleedje 'opzij' laten hangen. Heb wel nog even bedenktijd nodig, want t komt nu allemaal een beetje duurder uit dan eerst ingecalculeerd...Och ja, we trouwen toch maar één keer hé!