Terug naar overzicht
Hoi Veronique, ik heb zelf al bij extrafilm een boek gemaakt en besteld en ik was zeer tevreden over de kwaliteit, leveringsduur, gebruiksvriendelijkheid. Tis een aanradergroetjesEllen
Ook hier niks dan positiefs!
Ik heb al dikwijls via extrafilm besteld en het is altijd heel mooi uitgevallen.Onze uitnodigingen zijn zelfs gemaakt via extrafilm.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hoi iedereenBedankt voor de info. Nu weet ik zeker dat ik ExtraFilm ga gebruiken.Groetjes en een prettig eindejaar!
hey veronique, En je kan er ook andere leuke dingetjes bestellen. Zou ga ik er 2 puzzels bestellen met onze foto op om de getuigen te verrassen als we hen de vraag zullen stellen. Blijft dan ook een leuk souvenir voor hen :-)Liefs,els
Beste Veronique,Blurb.com is momenteel wereldwijd marktleider in foto boeken. Ga eens een kijkje nemen op hun website. Veel mooier en zeker niet duurder dan de kwaliteit van andere. Ik heb 55 euro betaald incl. verzendingskosten. Het boek word verzonden en geprint in Eindhoven. http://users.telenet.be/wertelaers.ronny/