Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben lang getwijfeld om voor de Beekhoeve te gaan, ook één van zijn zalen. Uiteindelijk hebben we toch voor een andere gekozen om financiele redenen. Alleen al aan zaalhuur moesten we daar 1500 euro betalen terwijl dat bij de zaal die we nu hebben gratis is, wat toch een aanzienlijk verschil is he.Ik vond het wel spijtig want als je hun menu's enzo ziet.. mmmm echt zalig maar bon, dat zal bij onze huidige zaal ook wel meevallen hoor.Voor de rest heb ik alleen nog maar positieve dingen gehoord over de zaken van Bart Claes. Zeer lekker eten en goed verzorgd. Juist moet je al eens geduld hebben als je een antwoordje van hen verwacht...Groetjes,Evelien
Verschillende keren met het werk en andere gelegenheden in de Baenwinning geweest. Was altijd perfect verzorgd. Zowel bediening als de keuken.In de Beekhoeve eveneens geweest en daar was het ook top.Volgens mij doe je er niets mis mee om daar te gaan.
Hoi Nele,wij geven ons trouwfeest op 9 mei 2009 in de Baenwinning. Ik ben al meerdere keren naar feesten geweest in de Beekhoeve, 't Driessent en de Baenwinning en die waren steeds perfect in orde, zowel qua eten als qua service! Wij hebben dan ook niet lang getwijfeld toen we op zoek gingen naar een feestzaal. Bovendien heb ik de Baenwinning altijd al een prachtige locatie gevonden! Succes ermee!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij zijn destijds ook gaan kijken maar hebben uiteindelijk toch voor iets anders gekozen. De reden hiervoor was dat wij de zaal een beetje te klein vonden. Wij wilden graag allemaal ronde tafels en dan werd het toch en beetje te eng, ook de dansvloer kwam dan niet echt tot zijn recht. De tuin vonden we prachtig maar is niet echt toegankelijk voor een ouder publiek met die kasseien. (krukken, rolstoel, looprek)Maar ik vind ze daar zeer professioneel, het eten is super, heel gezellig 's avonds met de vuurkorf aan. In vergelijking met de Roerdomp echt veel beter. Ik zou niet twijfelen! Hier doe je nooit een slechte zaak mee.