Terug naar overzicht
Wij zijn vorig jaar naar Iberostar Bavaro geweest en het was echt super!
Hoi,Wanneer ga je precies naar dominicaanse?Wij willen deze zomer ook teruggaan, maar Puerto Plata deel.GroetjesKim
Hoi Kim,Wij zouden eind mei, begin juni gaan!Normaal zouden we dan weinig kans op regen en zo hebben!Wij kiezen voor punta cana omdat de zandstranden er mooier zijn maar in Puerto plata is er meer te doen! Wij willen enkel een rustvakantie... Met misschien 2 of 3 uitstappen want wij gaan maar voor 10 dagen!Groetjes,Kaat
Hey Kaat,Je hebt er idd één van de mooiste plekken ter wereld uitgekozen!!! Daar heb ik mijn toekomstige leren kennen en we trouwen in Juni 2010 !! De hotels die jij opnoemt, zijn geweldig maar niet de mooiste !!Ik heb twee jaar gewoond en gewerkt op Punta Cana en een hotel dat zeker aan te raden is is het Beach Golf resort of Cap Cana!! Maar het mooiste hotel dat ik daar tegengekomen ben is de Club Med!! Indien je nog vraagjes hebt of foto's wilt zien van de verschillende resorts, aarzel niet mij te contacteren... Op onze vrije dag gingen we iedere week naar een ander resort als dagtoerist, foto's genoeg dus van de verschillende resorts...Mijn mail adres: froefroe_gigi@hotmail.comVeel succes...
Mijn vriend en ik zijn een 5-tal jaar geleden op vakantie geweest in de Dominikaanse. Het was écht een prachtvakantie! We verbleven er in Riu Naiboa (4 sterren). We waren heel tevreden over het hotel. Omdat de safe in onze kamer niet werkte, hebben we - na wat aandringen - een grote suite gekregen! Het eten was heel lekker en er was veel afwisseling. Het hotel ligt pal aan een prachtig zandstrand en heeft een mooi zwembad. Kennissen van me zijn twee jaar geleden in de Riu Palace geweest en da's natuurlijk een paar graden hoger qua luxe, maar welk Riu hotel je ook neemt; je zal een zalige vakantie beleven!
Hoi Kaajte,maar 1 plaats : Riu Bambu !!!Ik ben er een aantal jaren (9 jaar ongeveer) geleden met mijn ouders geweest en was ronduit FANTASTISCH !!!We spreken er nu nog van !!!Qua eten hebben we alles gegeten behalve oesters en kaviaar...Alles was super vers en super in orde.Het hotel zelf is groot, maar toch gezellig.Er zijn twee zwembaden.1 waar je rustig kan liggen zonder al te veel lawaai en het andere waar de animatie het één en ander ineen steekt om te doen.Door de animatie kan je lustig meedoen of gewoon lui lekker niets doen.Er zijn verschillende bars in en uit het water.Echt, ik krijg kriebels om er terug naar toe te gaan.Denk niet dat het veel zal veranderd zijn in die 9 jaar, behalve dan de logische opknapwerken mss.Doordat er 5 riu's naast elkaar liggen heb je een Caraibisch straatje met wat winkeltjes en een discotheek.Destijds was daar veel ambi en heb ik daar samen met mijn zus enkel nachten gesleten...Of dat nu zo nog is kan ik natuurlijk niet voorspellen...Veel succes met beslissen en welk hotel je ook kiest : GENIET VAN JE HUWELIJKSREIS !!!!
Hallo Kaatje, Wij zijn net terug van onze huwelijksreis in een Rio-hotel (weliswaar in Mexico). Het was fantastisch, een mooi domein, lekker eten, ambiance,... MAAR niks speciaal voor ons als pas getrouwd koppel en dat vonden we wel jammer. Succes en geniet van de voorbereidingen. Alles is zo snel voorbij.Inge