Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkreis Curaçao, Sint-Maarten, Jamaica, Dubai

28-12-2008 17:03:31
Beste mede-bruidjes

Mijn vriend en ik zijn aan het brainstormen over onze huwelijksreis. We twijfelen tussen Curaçao, Sint-Maarten, Jamaica of Dubai.Is er iemand van jullie ooit al naar één van deze landen geweest? Alle tips zijn welkom.

Vanessa
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 984

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-12-2008 17:56:05

Curacao, is duurder dan Aruba, dat er niet ver naast ligt. Misschien een tip als je op de prijs wil letten.
In verband met Jamaica moet je eens checken of er geen orkaan sezoen is.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik28-12-2008 21:21:38

Hey Vanessa,

Ik ben in oktober naar Jamaica geweest en vond het echt de max. Maar inderdaad ik weet niet wanneer je zou willen gaan maar augustus, september en oktober zijn eigenlijk orkaanseizoen. Het is wel een héél mooi land en heb wel enkele aanraders van hotels...

Aruba en Curaçao hebben geen orkaanseizoen, maar zijn we iets duurder meestal. Een aanrader daar kan ik je ook wel geven als je wil.

Je mag me altijd mailen voor meer info: travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 21:29:05

Hey, ik ben nog nooit in één van de landen geweest die je opsomt, maar in Dubai is het in de zomer súperheet! 40 graden is absoluut geen uitzondering. Een nichtje van mijn vriend is daar ook op huwelijksreis geweest in de zomer en het was zelfs ondoenbaar om van het hotel naar een winkeltje te wandelen dat maar op een paar 100 meter afstand lag! We hebben er deze zomer een tussenlanding gemaakt en toen we over Dubai vlogen, was het één en al stof en bouwwerf. Ik denk dat een bestemming in de Caraïben mooier is; daar heb je tenminste nog wat groen. Maar da's mijn bescheiden mening he :-)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-12-2008 22:08:16

bij ons zei het reisbureau dat dubai niks zou zijn voor huwelijksreis..

heb al wel gehoord dat je daar best hotel neemt buiten de stad. idd omwille van smog

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 14:28:44

wij gaan kijken voor Aruba!! al heel mooie foto's gezien van ginder en al veel positieve reacties over het buccuti hotel ginder!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...