Terug naar overzicht
Curacao, is duurder dan Aruba, dat er niet ver naast ligt. Misschien een tip als je op de prijs wil letten.In verband met Jamaica moet je eens checken of er geen orkaan sezoen is.
Hey Vanessa,Ik ben in oktober naar Jamaica geweest en vond het echt de max. Maar inderdaad ik weet niet wanneer je zou willen gaan maar augustus, september en oktober zijn eigenlijk orkaanseizoen. Het is wel een héél mooi land en heb wel enkele aanraders van hotels...Aruba en Curaçao hebben geen orkaanseizoen, maar zijn we iets duurder meestal. Een aanrader daar kan ik je ook wel geven als je wil.Je mag me altijd mailen voor meer info: travelangelke@yahoo.comgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey, ik ben nog nooit in één van de landen geweest die je opsomt, maar in Dubai is het in de zomer súperheet! 40 graden is absoluut geen uitzondering. Een nichtje van mijn vriend is daar ook op huwelijksreis geweest in de zomer en het was zelfs ondoenbaar om van het hotel naar een winkeltje te wandelen dat maar op een paar 100 meter afstand lag! We hebben er deze zomer een tussenlanding gemaakt en toen we over Dubai vlogen, was het één en al stof en bouwwerf. Ik denk dat een bestemming in de Caraïben mooier is; daar heb je tenminste nog wat groen. Maar da's mijn bescheiden mening he :-)
bij ons zei het reisbureau dat dubai niks zou zijn voor huwelijksreis..heb al wel gehoord dat je daar best hotel neemt buiten de stad. idd omwille van smog
wij gaan kijken voor Aruba!! al heel mooie foto's gezien van ginder en al veel positieve reacties over het buccuti hotel ginder!!