Terug naar overzicht
Hey,normaal kan je dat krijgen "na" je huwelijk, je moet een copie van je trouwboekje bezitten en het laatste uittreksel van je boekje.Bij "officieel" samenwonen kan je ook je voorhuwelijkssparen krijgen.Zou voor de zekerheid toch even navraag doen bij je eigen zieknkas.Groetjes
Ik heb ook al geinformeerd. Het is zoals Maya zegt..
Ik spaarde via de voorzorg en had mijn geld al voor ons huwelijk. Je moet een bewijs van aangifte van huwelijk binnenbrengen en dan worden de papieren opgesteld. Dan duurde het nog een 10 weken vooraleer ik het geld had, maar 't was ruim voor ons huwelijk!Hoe het bij CM zit weet ik niet.Groetjes Evy150 dagen getrouwd
HoiIk werk bij CM en daar is het zo: adhv een kopie van je trouwboekje én het invullen van een document krijg je je gespaarde bedrag aan een bepaalde intrest (afhankelijk van je leeftijd) uitbetaald. Je kan dit document telefonisch aanvragen, of je kan langsgaan naar het kantoor in de buurt.Gezien je een kopie nodig hebt, kan je het dus maar na je huwelijk aanvragen. Bij CM maakt het trouwens een GROOT financieel verschil of je het opvraagt omdat je getrouwd bent of je het gewoon opvraagt.Nog vragen? Vraag maar of kijk op:http://www.cm.be/nl/120/dienstenenvoordelen/skratsj/Voo... GroetjesLien01/08/2009
(een tweede maal omdat het niet duidelijk is door de reclamebalk aan de linkerkant)Ik werk bij CM en daar is het zo: adhv een kopie van je trouwboekje én het invullen van een document krijg je je gespaarde bedrag aan een bepaalde intrest (afhankelijk van je leeftijd) uitbetaald. Je kan dit document telefonisch aanvragen, of je kan langsgaan naar het kantoor in de buurt.Gezien je een kopie nodig hebt, kan je het dus maar na je huwelijk aanvragen. Bij CM maakt het trouwens een GROOT financieel verschil of je het opvraagt omdat je getrouwd bent of je het gewoon opvraagt.Nog vragen? Vraag maar of kijk op:http://www.cm.be/nl/120/dienstenenvoordelen/skratsj/Voo... GroetjesLien01/08/2009
Wij hadden dit via cmdat ging inderdaad niet voor je getrouwd was, maar het stond wel binnen een week op je rekening.