Terug naar overzicht
Wel...wij gaan mijn hond ook naar een hotel moeten doen. Wees wel kieskeurig in je keuze voor het hotel want ik heb mijn hond vorig jaar goed toegetakeld(overal gebeten) terug gekregen van een weekje hotel.Laat je hond meegenieten van je dag door een luxehotel...groetjes Dimi
Dag mayaWij zitten ook wat met dat probleem, alleen is het bij ons niet zo erg denk 'k. bij ons is het alleen: wie gaat ze 's avonds eten komen geven??!wij komen 's nachts thuis slapen.ik weet een heel goed hondenhotel in Laarne, maar is misschien wat ver voor jullie?GroetjesVanessa
Misschien kan je vragen aan iemand van de buren of zij die dag de hond willen oppassen. Op een stil moment en als jullie feest niet te ver van thuis weg is iemand van de naaste familie eventjes onopvallend laten gaan kijken. Heb dit al een paar keer meegemaakt en niemand die dit erg vind als broer, zus, ..., voor een half uurtje verdwijnen.
Waarom moet je je hond wegdoen op zo een dag? Die zit toch overdag ook meestal alleen of niet?Als je voldoende voeding voorziet dan kan dat toch voor 1 avond geen probleem zijn.groeten,P
Hoi Wij hebben twee honden en willen ze niet naar een pension doen, nu hebben we een aantal mensen die enkel naar de receptie komen en daarbij ook de poetshulp van mijn ouders, zij zal dan 3 keer ('s middags, net voor de receptie en 's avonds) de honden uit laten en tussen door eten geven!Dat zal wel geen probleem zijn,ik zou anders inderdaad iemand van de buurt vragen... moet wel lukken denk ik!Succes Groetjes Nathalie
Hoi Maya,Bij ons is het al een tijdje geleden (14 mei) maar we zaten met hetzelfde als jij. We hadden ze nog nooit achtergelaten. We hebben de knoop dan maar doorgehakt en ze op hotel gedaan. Nadien zijn we nog op reis geweest dus ze zijn in totaal 10 dagen in het hotel geweest. Dat is heel goed meegevallen, wij hebben er harder van afgezien dan zij had ik de indruk. Wel een goed hotel zoeken zodat je gerust kan zijn. Day van ons was in Balen, beetje uit de richting voor jullie. Ze zaten er met twee samen in een hok en mochten er enkel met twee uit, dus er konden geen gevechten ontstaan met andere honden. Heel goe meegevallen.Groetjes.