Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema dienst

29-12-2008 14:06:00
heeft iemand van jullie toffe ideetjes voor een thema voor een huwelijsdienst ?

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 411

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik30-12-2008 18:04:52

hey,

baseer jullie zoveel mogelijk op jullie persoonlijke leven of dingen die jullie aanspreken.
als je zomaar een thema neemt om een thema te nemen doe je dit beter niet lijkt me.
wij hebben gekomen om samen op weg - de reis van ons leven te nemen. we reizen graag en kiezen er bewust voor om ons leven met elkaar te delen in goede en minder goede dagen.
groetjes ellen

Hans

Meld misbruik31-12-2008 14:30:34

Hallo,
ClaCot catering & events helpt u graag bij het organiseen van jullie mooiste dag.
U vindt ons op de beurs Wij Trouwen 2009 in Kortijk van 9 tot en met 11 januari (stand1121)
Met vriendelijke groeten

ClaCot catering & events
0478/877839

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...