Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

22 mei 2009

29-12-2008 17:03:55
Hoihoi,

2009 komt stilaan in zicht! Is er nog iemand die trouwt op 22 mei?
Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?
Groetjes,

Katrien

Katrien
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1068

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 17:29:38

Hoi,

Wij trouwen niet op 22 mei, maar op 30 mei :) Voor ons is al redelijk wat geregeld: de zaal, de dj, fotograaf, pastoor, kerk,... De uitnodigingen liggen klaar om gemaakt te worden. We hebben onze ringen zo goed als gekozen. Ik wacht nog tot februari om de rest te regelen want voor mij komt er nu een drukke maand aan :)

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

werner
28-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 18:03:51

Wij trouwen op 26 mei,
Niet in Belgie maar op het griekse eiland Kos.
De meeste voorbereidingen zijn in orde;
uitnodigingen, trouwringen, bruidsjurk, kostuum, feestzaal voor het feest in Belgie en natuurlijk alles voor het huwelijk te Kos

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 18:34:11

Hoi Katrien

Voor ons is 15 mei de grote dag.
Heel veel voorbereidingen zijn al in orde, trouwringen, trouwjurk (eerste pas eind maart), ontwerp van de uitnodigingen en het papier zijn er al enkel nog uitwerken, ontwerp menukaart is ook al klaar, dj, zaal, menu, gemeentehuis, geschenkjes gasten, bedankkaarten, kapsel heb ik al een afbeelding van gevonden, idem voor bruidsboeket, auto, fotograaf, slaapplaats voor buitenlandse gasten, enz.
Eind januari begin februari gaan we kijken voor mijn partner zijn kostuum alsook voor zijn ma. Met mijn ma moet ik ook nog gaan kijken voor kledij voor haar.
Dan nog wat praktische zaken uitwerken voor het verloop van de dag zelf (locatie foto's, receptie bij zijn ouders, enz.).
Kortom er is al heel veel gedaan maar ik heb eens een lijstje gemaakt en ben er toch wel een beetje van geschrokken hoeveel werk er nog is. Maar ach ja, het is leuk en ik heb het er voor over.

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen en voor iedereen op het forum een prettig eindjaar :-)

Véronique C.

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 19:06:03

wij op 23 mei, begint al serieus dichter bij te komen :))))

onze voorbereidingen kun je op onze site eens bekijken:

http://www.everyoneweb.com/23mei2009

groetjes!

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 21:55:08

Wij trouwen ook op 22 mei!
Het enige dat volledig in orde is, is DJ en de zaal. Verder zijn we met alles bezig, maar nog niets afgewerkt. En toch nog geen stress! T komt wel allemaal goed. Ik wil ervan genieten, niet alleen van t feest, maar ook van de voorbereidingen. Al zullen we deze week wel echt eens in gang moeten schieten. Veel plezier nog!

Indra
4-6-2009
 Meld misbruik30-12-2008 12:09:37

Wij trouwen op 4 juni in Mexico
Bij ons is het volgende al in orde:
trouwkleed, DJ, kapsel en make-up voor het feest in België, trouwfeest & -ceremonie in Mexico, feestzaal voor het feest in België zijn we mee bezig, ringen en kostuum gaan we in januari voor kijken, uitnodigingen hebben we al in gedachte

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-12-2008 17:02:49

hey

wij trouwen op 23 mei en ook hier begint de spanning te stijgen... Bij ons is volgende in orde: trouwjurk, feestzaal, DJ, fotograaf, jacquetten mannen, ondertrouw, kerk, 1ste versie misboekje, huwelijksreis, trouwvervoer.
Tegen eind januari zullen de uitnodigingen en de ringen ook in orde zijn. We zitten op schema, maar toch wordt de stress groter en groter elke dag....

Ik ben een pietje precies, en ik jaag me liever nu op dan de dag zelf :-)

Geniet nog van de voorbereidingen.

Groetjes
Karolien.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik30-12-2008 21:35:42

Hoi!

Onze grote dag is op 9 mei 2009, het begint nu echt dichtbij te komen! Je kan onze voorbereidingen volgen op: jurgenenliese.bruiloftsite.nl!

Groetjes!

heidi

Meld misbruik5-1-2009 9:55:26

wij trouwen op 16 Mei, zowat alles is geregels, misboekjes zijn af, huwelijksuitnodigingen ben ik nu aan bezeig, bedankingen zijn ook in de maak, klees,kostuum,kindjes allemaal ok, ringen, huwelijksreisn zaal, dj, videograaf enz... alles raakt in orde, heb wel al veel stress, maar ik doe dan ook alles zelf

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...