Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedje gezocht: Zo zalig

29-12-2008 18:55:57
Hoi medebruidjes in spe,
Ik ben onze huwelijksmis in elkaar aan het boksen en ben nu op zoek naar het liedje van Clouseau: Zo Zalig.
Kan iemand mij helpen aub, want de cd "doorgaan" is blijkbaar niet zo makkelijk meer te vinden.

Alvast bedankt

Caty
27-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 861

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik29-12-2008 18:59:32

Hoi Cathy,

ik heb vorige week de CD gekocht bij Fnac voor 5 euro. Ik vind het liedje op de cd wel niet zo mooi als toen ze het op het concert zongen. Vond ik wel jammer, anders wilde ik het ook wel gebruiken.

Groetjes
Ilse

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 20:36:18

Hoi

I-tunes. Je kan het downloaden voor 0,99 euro.

Groetjes
Véronique C.

kathia

Meld misbruik30-12-2008 22:39:06

ik heb die op mijn i-tunes staan. als je mij je email geeft stuur ik het je door.

groetjes,

Kathia
kathiavanmeerbeeck@hotmail.com

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik7-1-2009 20:36:24

Hallo Cathy!

Het probleem met iTunes is dat je de liedjes niet op een CD-speler kan afspelen, en de liedjes kunnen je ook niet doorgestuurd worden.
Ik heb de CD 'Doorgaan' thuis en ik heb alle liedjes van die CD op mijn harde schijf gezet.
Laat maar weten als ik het moet doorsturen.
karenwijns@gmail.com

Groetjes,
Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...