Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lesley
20-6-2009
|
29-12-2008 19:52:57
mijn vriend en ik zijn een paar jaar geleden naar Gran Canaria geweest en wij verbleven in het H10 Playa Meloneras Palace, een 5 sterren hotel. Het was echt een prachtige reis, mooi hotel, vriendelijk personeel en mooie ruime kamers! Veel plezier!
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
29-12-2008 19:57:22
alvast bedankt voor de reactie maar ik ben er vergeten bij te zetten dat we graag een all in zouden hebben , groetjes
|
|
ina
2-5-2009
|
30-12-2008 1:27:15
Dag Sabrina,
wij zijn vorig jaar naar de Jacaranda geweest. Dit ligt wel in Tenerife maar dat is toch ook een Canarisch eiland, hé? All inn. Mooi hotel, zeer lekker eten, niet zo ver van het strand, mensen van Neckerman in je hotel (belgen), mini-club in het Nederlands, mooie zwembaden, enz... Wij hadden toen nog geen kindjes maar we gaan daar zeker ooit nog eens naar terug gaan met onze kindjes.
Met vriendelijke groetjes, Ina
|
|
Cindy
13-6-2009
|
30-12-2008 14:15:59
Sabrina,
hotel Ifa Catarina (thomas Cook) is ook een goed hotel, hotel RIU Vistamar. In Tenerife inderdaad hotel Jacaranda, hotel RIU Arecas. Op Fuerteventura hotel Riu Calypso en Iberostar Fuertevantura Park en Playa Gaviotas. En op Lanzarote Los Jameos Playa, Ibeostar Papagayo en Riu Paraiso Lanzarote
Dat zijn enkele goede hotels op de Canarische eilanden voor met kindjes.
xxx Cindy
|
|
Mikke
|
30-12-2008 16:31:48
Wij zijn wel al een heel deel jaren geleden naar het maspalomas oasis geweest, was super, is nu ook een riu denk ik. the annabel ziet er ook altijd zo mooi uit.
|
|
Lieve
27-6-2009
|
30-12-2008 20:06:03
Hey!!
Ik ben vorig jaar ook naar het clubhotel RIU Gran Canaria geweest en dat was inderdaad echt superdelux! De all-in was echt fantastisch. Eten en drank in overvloed. Vandaag zijn we onze huwelijksreis gaan boeken, maar we hebben niet voor Gran Canaria gekozen. Ik zou hier zeker terug naartoe gaan, maar dan liever eens buiten het seizoen, want in Gran Canaria is het altijd goed weer... En zoveel valt er op Gran Canaria niet te beleven. Daarom, zouden wij in de zomer, als het toch overal mooi weer is, toch liever naar een bestemming gaan waar wat meer te beleven valt. En daarom is onze keuze gevallen op het Clubhotel RIU Chiclana in Andalusië in Spanje. Als ik het zo in de brochure lees, dan denk ik dat het que accomodatie heel goed te vergelijken valt met het clubhotel gran canaria. Het is dus ook een all-in met praktisch dezelfde voorwaarden, er is een buffetrestaurant, 2 themarestaurants, 2 poolbars én een swim-up bar in het zwembad (mmmmmmmm!), 2 grote zwembaden, en kindvriendelijk... Ik vind het grote voordeel dat er in Andalusië meer te beleven valt dan in Gran Canaria. De beoordelingen op internet over dit hotel zijn zeer lovend... Nog een voordeel tegenover het clubhotel in G.C: er is een strand recht voor het hotel. In het clubhotel in gran canaria is er wel zicht op zee, maar er is geen strand, het zijn allemaal rotsblokken. Misschien is het wel leuk voor de kindjes om ook eens in het zand te spelen... + het is ook goedkoper dan Gran Canaria. Wij gaan voor 9 dagen, te vertrekken op 19 juli. We hebben 495 honeymoonkorting en 270 euro vroegboekkorting. In totaal moeten we voor ons twee 2280 betalen. (Dit is hetzelfde wat we vorige jaar betaalden voor 2 personen in november, voor maar 7 dagen in Gran Canaria)
Enfin, ik hoop dat je eruit geraakt! En mss komen we elkaar wel tegen in Andalusië. ;-)
Groetjes, Lieve 11/7/2009
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
30-12-2008 21:42:51
hallo lieve, wij zijn dit jaar naar het riu hotel in chiclana geweest en inderdaad SUPER zowel het eten de schows de animatie dus alles eigenlijk het enige (kleine) nadeel is dat je wel een paar trappen moet doen vooraleer je aan het strand bent maar ons stoorde dat niet allesinds bedankt voor de tip en nog veel geluk met jullie huwelijksvoorbereidingen ,groetjes
|
|
|
|
|
|
|