Terug naar overzicht
hey,ikzelf heb een tijdje verbleven op kreta en kan je dit prachtige eiland alleen maar aanraden. om een reis te doen zoals je zelf beschrijft raad ik je aan om naar het zuiden te gaan. Agia Galini is een zeer leuk dorpje.het leukste, als je dit aanspreekt is om niets vast te boeken maar om een huurauto te nemen en in kleine pensionetjes te overnachten. het echte kreta kom je tegen aan de kant van de weg, bij de mensen thuis, zittend in een ouzeria of kafenion.indien je meer info wilt, mail gerust. intercomfort doet reizen naar kreta-zuiden zit er ook bij tickets naar athene ook goedkoop en dan de boot van pireaus naar rethymno of chania (7 uren varen- ik heb dit al enkele keren gedaaan , telkens 's nachts, vliegt voorbij)fluffybeest@hotmail.comgroetjes ellen
Hey Caroline,Een huurwagen nemen is inderdaad zeker een aanrader op Kreta. Wij vonden zelf Georgiopoulis een heel leuk stadje, Agia Galini (maar niet voor een ganse week), Elounda, Aghios Nikolaos en Chania.Als je in de nieuwe brochures van Thomas Cook snuffelt en je baseert op het 'Charme' logo kan je niet missen voor een gezellig, persoonlijk, budgetvriendelijk en centraal gelegen hotelleke. Dan kom je met jou budget zeker toe!Een voorbeeldje: Creta Blue Suites in Koutouloufari, kamer met ontbijt, typisch Grieks hotelleke voor 10 dagen/9 nachten voor 2 personen: 1246,20 euro als je vertrekt op 7 mei 2009Meer info? Je mag me altijd mailen: travelangelke@yahoo.comCindy13/06/2009xxx
hey,waarom wacht je niet af voor een last-minute, is meestal maar een derde van de prijs.wij gaan dat ook doen.lieven en daisy
ik zou zelf niet wachten tot last-minute.. Je neemt dan "de overschot". Als je op tijd boekt krijg je een vroegboekkorting.. Als ik enkel een hotel moet boeken dan kijk ik ook www.booking.com Er staan dan ook allemaal beoordelingen bij enzo.. Daar haal je ook veel uit en meestal zijn deze heel correct!groetjesEllen
www.sunweb.be
Reizen zonder bureau. We doen steeds hetzelfde voor bestemmingen zoals sicilie, kreta, spanje, ed. We huren een auto, kopen onze vliegtuigtickets en reserveren hotels via een trotter. Dit boekje is overal te verkrijgen en er staan echt goede adresjes in. Weinig luxe maar altijd proper en goed. Meer moeten we niet hebben, want k ga niet op reis om op mijn hotelkamer te zitten. Mijn ouders gaan naar kreta voor de tweede keer en logeren in een "trotter" hotel. Ze zijn er vorige keer ook geweest en waren heel tevreden. Ik zal even de naam vragen.
Als het trouwens sicilie ook mag zijn. We hebben daar enkele jaren geleden een reisje emaakt van tien dagen met twee en kwamen in het bedrag uit dat jullie voorzien (of zelfs iets goedkoper). Je mag me hieromtrent gerust mailen: cynthialambrecht@hotmail.com