Terug naar overzicht
Hey Ans & Bert,Ik heb daar ook heel even voor gekeken voor deze eilanden maar ben ervan teruggekomen omdat ik het te duur vond. Ik kwam op prijzen van om en bij de 6 à 7000 euro per persoon (had wel een cruise met de Star Flyer uitgerekend). Wie deze eilanden aanbiedt is o.a. Rainbow & Odysseus. Wat het duur maakt zijn de vluchten. Sommige hotels zal je wel all inclusive kunnen boeken, maar standaard staan ze in logies in de brochures.In Rainbow heb je bvb hotel Méridien Tahiti die je all in kan boeken.Ik denk nochthans dat zo'n cruise ook wel de max is daar!xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey,Ik heb voor deze landen ook gekeken maar een vlucht van 22 uur zag ik niet goed zitten. Wij denken nu eerder aan Mauritius wat volgens mijn schoonzus (die net terug is van haar huwelijksreis) heel mooi en romantisch is.
een goeie website is www.pacificislandtravel.nl Het reisbureau zit wel in Nederland, maar het kostte een pak minder als in België. Wij zijn vorige jaar naar Nieuw-Zeeland gegaan met aansluitend de Cook Islands. Hier logeerden we inderdaad in een bungalow met keuken. Ik vond de cook islands wel heel idyllisch ( ik ben er immers ten huwelijk gevraagd !! ), maar het is wel ver vliegen als je enkel dit wil doen. Ik denk wel dat je er ook all in resorts vind. Nog veel succes met de verdere zoektocht !
Hallo, Het idee heeft ook door mijn hoofd gespeeld, maar is afgevoerd wegens te duur. Misschien binnen een paar jaar, wanneer onze kindjes groot genoeg zijn om ze een paar weken te kunnen missen :-)Een ex-collega van mij heeft de Pacific ook gedaan (wel met free tickets moet ik erbij zeggen) en zij heeft een cruise gemaakt op de Star Clipper. Die cruises zijn wel all-in geloof ik, maar voor het grootste deel is het toch enkel logies, met eventueel ontbijt.Mmmm, ik blijf er toch van dromen!GroetjesKatleen
Hey AnsAnders moet je eens kijken op de site www.aussietours.be , zij bieden reizen aan naar die regio: Australie, Nieuw-Zeeland en de Pacific. Wij zijn al met hen op reis geweest naar Australie en we waren heel tevreden over de dienstverlening! Je kan misschien best eens langsgaan in het reisbureau. Ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar zij zijn gevestigd in Staden (West-Vlaanderen). Ik weet niet of zij All in resorts aanbieden, maar misschien best even via hen informeren.Veel succes!groetjes