Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitssuplly roermond outlet

30-12-2008 13:37:07
iemand hier al ooit een kostuum gekocht? Er bestaat een website van deze winkel maar wou toch even vragen of er iemand al ooit geweest is? Mijn toekomstige draagt nooit een kostuum dus we willen er ook geen massa's geld aan geven.Er bestaat ook een winkel van in antwerpen geloof ik? groetjes natasja

Natasja
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1164

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik30-12-2008 18:37:57

Hoi Natasja,

ik heb zelf geen ervaring met deze winkel, maar een vriend van ons wel.
Hij draagt altijd een kostuum voor zijn werk en gaat altijd bij suitssupply. Hij is daar héél tevreden van. Je kostuum wordt op maat gemaakt en past dus perfect. Ik denk een echte aanrader. Waarschijnlijk gaat mijn vriend daar ook langs voor onze trouw.
Er is zeker en vast een winkel in Maasmechelen Village en ook ééntje in het shopping in Wijnegem.

grtjs
Anne

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik31-12-2008 9:24:38

Hey Natasja,

Mijn vriend draagt ook nooit een kostuum en we hebben vorig weekend zijn kostuum gekocht mij Zara. Ze hebben daar echt mooie en moderne kostuums. Kostprijs: 258euro voor broek, vest en hemd. Valt nog mee hé.
Je kan ook altijd is in de WE gaan kijken, daar heeft mijn schoonbroer zijn kostuum vorig jaar gekocht.

Veel succes bij het shoppen!
Wendy
16 mei 2009

Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik31-12-2008 10:54:56

Er is ook een suitSupply in Antwerpen zelf. (op de leien)
Heb er zelf geen ervaring mee daar mijn toekomstige daar nog nooit een kostuum heeft gekocht

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik31-12-2008 11:05:45

Mijn (inmiddels) schoonvader is in de vestiging in Antwerpen zijn kostuum voor onze trouw gaan halen. Hij was heel tevreden van de service en van het resultaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...