Terug naar overzicht
Hoi Natasja,ik heb zelf geen ervaring met deze winkel, maar een vriend van ons wel.Hij draagt altijd een kostuum voor zijn werk en gaat altijd bij suitssupply. Hij is daar héél tevreden van. Je kostuum wordt op maat gemaakt en past dus perfect. Ik denk een echte aanrader. Waarschijnlijk gaat mijn vriend daar ook langs voor onze trouw.Er is zeker en vast een winkel in Maasmechelen Village en ook ééntje in het shopping in Wijnegem.grtjsAnne
Hey Natasja,Mijn vriend draagt ook nooit een kostuum en we hebben vorig weekend zijn kostuum gekocht mij Zara. Ze hebben daar echt mooie en moderne kostuums. Kostprijs: 258euro voor broek, vest en hemd. Valt nog mee hé.Je kan ook altijd is in de WE gaan kijken, daar heeft mijn schoonbroer zijn kostuum vorig jaar gekocht.Veel succes bij het shoppen!Wendy16 mei 2009
Er is ook een suitSupply in Antwerpen zelf. (op de leien)Heb er zelf geen ervaring mee daar mijn toekomstige daar nog nooit een kostuum heeft gekocht
Mijn (inmiddels) schoonvader is in de vestiging in Antwerpen zijn kostuum voor onze trouw gaan halen. Hij was heel tevreden van de service en van het resultaat.