Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis-ionische eilanden

30-12-2008 14:00:08
Hoi iedereen,
wij hebben afgelopen weekend wat gesurft op het net op zoek naar een geschikte huwelijksreis...Wij willen dit wel budgeteren en hadden graag naar griekenland of omliggende eilanden geweest...Heeft iemand al meer ervaring met het eiland Zakynthos, lijkt me leuk en niet te duur maar had graag geweten of er nog mensen hier iets meer over wisten?

Andere tips zijn altijd welkom, wij willen niet boven 2000 euro gaan...

Sofietje
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 557

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik30-12-2008 14:48:05

Hey Sofietje,

Je kan natuurlijk ook eilanden combineren.
Zoals bijvoorbeeld Mykonos & Santorini, of de nieuwe combinaties (uit Thomas Cook) van Athene met de Saronische eilanden (Aegina, Poros en Spetses)
Zakynthos is ook een mooi eiland, heel charmant, de vluchten naar daar zijn slechts één keer per week, dus je zit wel wat beperkt qua dagen en vluchten.

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

werner
28-5-2009
 Meld misbruik30-12-2008 16:17:37

Hallo,
wij trouwen volgend jaar 26 mei op het Griekse eiland Kos.
Dus bij ons is de trouw en huwelijksreis in een.
we hebben gekozen voor toch wel een van de betere hotels , maar niet all in.
Wegens te luidruchtig .
we verblijven daar 14 dagen en zitten nog onder de 2000€
Indien nog vragen
vanmassenhove@mobistarmail.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-12-2008 19:49:28

kijk eens op www.zoover.nl

daar kan je honderden reacties lezen

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik31-12-2008 13:35:43

Tis een prachtig eiland! Echt waar! Je waant je op de caraïben :-)

Ik ben er een aantal jaar geleden met 2 vriendinnen geweest en we hebben ons daar super gehad. Prachtige stranden en leuke excursies... boottochtjes enzo.

Nuja, waar wij zaten was er ook veel uitgaansmogelijkheid en ook heel veel engelsen. Dus mss niet te dicht tegen die buurt een hotel kiezen, want daar kon het nogal luidruchtig zijn 'snachts (alles sluit wel om 3uur).

Groetjes

Lien

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik1-1-2009 13:02:42

hey Sofietje
Wij zijn in 2008 op reis geweest naar Zakynthos en ik moet zeggen dat het super leuk was en een heel mooi eiland! Mijn vriend heeft me daar trouwens ten huwelijk gevraagd dus dat gaf me natuurlijk een heel speciaal gevoel!
Je moet, zoals Lien ook al zei, wel een beetje zien waar je zit op het eiland. De uitgaansbuurt van het eiland is in het oord Laganas en daar zou ik misschien geen hotel zoeken. Je hebt daar een lange straat met allemaal bars, discotheken en restauranten dus het kan daar snachts wel luidruchtig zijn. Het eiland valt qua prijs heel goed mee, maar je kan inderdaad enkel kiezen voor een weekverblijf of 2 weken. Wij hebben 3 dagen een huurwagen genomen en ik kan je dat zeker aanbevelen! Tijdens die 3 dagen kan je het eiland helemaal verkennen. Ik werk zelf in de reissector en je kan daar verblijven in 4* hotel Iberostar Plagos beach. In de buurt van het hotel heb je een dorpje met winkels, terrasjes en gezellige restaurantjes... Of je hebt ook een heel mooi prestige hotel: The Bay. Als je graag meer info wil, mag je me altijd mailen: noemielen@hotmail.com.
Veel succes!
groetjes

Ellen
1-6-2009
 Meld misbruik2-1-2009 16:15:43

Hallo,

Ik ben enkele jaren geleden met mijn zus naar Zakynthos geweest, we vonden het een leuk eilandje. Zoals bij elk Grieks eiland is het inderdaad heel belangrijk waar je logeert. Ergens een leuk hotel in een gezellig dorp, en je kan dan altijd makkelijk naar andere dorpjes of een uitstapje maken naar de bergen, naar een mooi strand. alles is goed bereikbaar met openbaar vervoer / brommer / auo / taxi. Mail me gerust voor meer info : ellen_dupont@hotmail.com. Andere aanraders zijn Santorini, Kreta en Corfu. Reizen in Griekenland is heel leuk, je kiest zelf je budget voor hotel, eten enz, en de eilandjes zijn zeker de moeite, altijd een strand in de buurt !

Succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums