Terug naar overzicht
hej mina,als je overweegt om het klokhof te nemen, neem dan zo vlug mogelijk een optie, onze trouwmaand was een jaar op voorhand al niet meer beschikbaar ... dus als je twijfelt, neem dan voor de zekerheid een optie, wordt het toch iets anders dan kan je die gewoon opzeggen maar heb je toch nog kans op die zaalgroetjes
Hey,Bedankt voor je reactie!Ja,we hebben al een optie genomen voor 22 mei 2010 want dat was nog het enige vrije weekend. De andere weekends waren al geboekt of er was een optie op. Ben jij al getrouwd? We zijn erg aan het twijfelen maar we zouden toch in januari een beslissing willen maken. Het is echt wel een mooie zaal en ik vind dat de prijzen goed meevallen als je ze vergelijkt met andere. Ik heb ergens gelezen dat de klank niet zo goed was in het Klokhof. Weet jij daar soms iets meer over?Groetjes, Mina
Hi,ik heb ook het Klokhof geboekt voor volgende zomer. Ik ben er zelf nog nooit gefeest maar het eten schijnt er subliem te zijn en de accommodatie is ook heel mooi. Ik hoorde van mijn dj dat de belichting tijdens het dansen nogal pover is maar dat hij dan extra belichting voorziet. Ik heb nog niets gehoord over de akoestiek. Grtjs, Ibele
Hallo,ClaCot catering & events helpt u graag met het zoeken en voorbereiding voor jullie mooiste dag ooit.Ik heb enkele mogelijkheden van zalen in de regio Kortrijk.U vindt ClaCot terug op de beurs Wij Trouwen te Kortrijk( stand 1121) van 9 tot en met 11 januariMet vriendelijke groetenClaCot catering & events0478/877839
Wij trouwen op 6 februari, binnenkort dus in het Klokhof. we zijn zelf ook nog nooit naar een huwelijksfeest geweest in deze zaal. wij hoorden dezelfde dingen: het eten en de bediening zouden tot in de puntjes in orde zijn. onze dj zegt ook dat de muziek niet superluid mag staan (begrensd) en dat hij niet allerlei verlichting mag meedoen. ik heb daar geen probleem mee. het is een stijlvolle zaal en goeie muziek zal zowieso voor ambiance zorgen! wij vinden dat dit de mooiste zaal van de regio is! (ps: 22 mei is mijn verjaardag! leuke dag om te trouwen! ;-)groetjes,
Wij trouwen op 01/05 in het klokhof. Ik vind het een prachtige zaal en niks dan lof erover gehoord! Deze maand gaan we ons menu gaan proeven en kiezen. Ik ben heel benieuwd. De commentaren die ik ook over het eten heb gehoord zijn alleszins heel belovend!
Blijven jullie slapen in de suite? werd dit aangeboden door de zaal?wij gaan de menu niet gaan proeven. wij kozen voor de 1e all-in formule en kregen per mail 3 menuvoorstellen. brengen jullie zelf flessen champagne mee? wij twijfelde erg hierover.doen jullie nog iets extra's naar zaalversiering toe?
Dag Herlinde (en iedereen)Het is inderdaad een heel mooie zaal. Het is de eerste zaal die wij gezien hebben en we waren er direct van onder de indruk. Het is zeer moelijk om nog een zaal te vinden die daar aan kan evenaren. Ja, wij zouden zeker de bruidsuite nemen. Die wordt gratis aangeboden. Dat vind ik wel een leuk extratje. Je kan dan tussen de receptie en jet avondfeest nog eventjes naar je kamer gaan en je wat opfrissen en wat uitrusten. Omdat mijn familie van Vlaams-Brabant komt gaan we ook al de hotelkamers afhuren zodat iedereen kan blijven slapen.Ik denk niet dat we zelf ons flessen champagne gaan meebrengen. Je moet ook rekening houden met het kurkrecht want dat was toch rond de 11 euro per fles. Als je daar dan uw aankoopprijs bijrekent dan is dat toch niet zo voordelig meer denk ik. We hadden gevraagd of je dan geen grote magnumflessen kon meebrengen, maar dat mocht niet :). Over de zaalversiering hebben we nog niet echt nagedacht maar het is wel goed dat je dat zegt. Gaan jullie iets doen? Voor jullie begint het wel af te korten hé. Wonen jullie in de regio Kortrijk?
Wij hebben met de feestdagen onze flessen champagne voor de eerste receptie besteld in Delhaize. Ze houden ze koel voor je en een dag voor trouw mogen we erom. Ze deden een actie 3+1 gratis... En dit komt zeker goedkoper uit dan daar flessen te nemen. Wij betalen nu 15+11euro kurkrecht. En we hebben een goede kwaliteit van champagen
Nog een vraagje voor het Klokhof: hoeveel wordt er gerekend per persoon voor de drank bij de grote receptie? Je kan daar geen forfait nemen? We zijn eens aan het rekenen geslaan van hoeveel alles in totaal zou kosten en dat loopt toch snel op. Heeft er soms iemand een gedetailleerde berekening?