Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

31-12-2008 13:03:40
Hallo allemaal,

Wij overwegen om als huwelijksreis een last-minute te boeken. Voor ons hoeft het hotel niet te weten dat het om een huwelijksreis gaat, dus een speciale kamer, evt korting e.d. vinden wij niet echt nodig. En omdat we zien dat je met een last-minute wel veel kunt krijgen voor je geld zijn wij dit aan het overwegen.
Zijn er nog onder jullie die dit overwegen om te doen (of gedaan hebben) en wat zijn de voor-/nadelen?

Alvast bedankt en aan allen een prettig eindejaar en prachtig 2009!!

Sabine

Sabine
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 955

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-12-2008 13:59:03

Wij hebben 2 jaar geleden ook gewacht op een last-minute, maar boeken nu steeds met vroegboekvoordeel. Meestal is dit nog voordeliger! Bij last-minutes moet je echt nemen wat er is, hé... En wat laten de mensen meestal links liggen? De hele dure dingen of de hotels met weinig sterren (en dus ook minder goed eten e.d.).

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-12-2008 14:00:53

Wat ik nog vergeten ben... Bij sommige hotels krijg je als huwelijksgeschenk ook korting (+/- €3 à €5 /p.p./p.n.).

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-1-2009 10:42:32

ze verwachten dat de mensen door de crisis veel meer last-minute gaan boeken. en de verwachting is dat de touroperators de prijs juist gaan laten stijgen.

vroegboekkortingen + huwelijkskorting is denk ik idd voordeliger.

in sommige hotels krijg je tot 40% huwelijkskorting. vb jardin tropical in tenerife via neckermann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums