Terug naar overzicht
metallica - nothing else matterswij kunnen geen vermenigvuldigingsdans doen met onze ouders dus wij dachten eerder om ofwel dit met de getuigen te doen ofwel direct een iets straffer liedje da we een dans op leren maar da mensen al sneller ook mee op komen dansen...
onze openingsdans is iets wat niet echt bekend is dachten we... nog even geheim houden dus. we zijn nog aan het twijfelen of we een surpriseact gaan voorzien. maar ben nu al aan het shaken van schrik als ik eraan denk. ben niet echt ritmisch aangelegd, maar lijkt me wel leuk om doen. dans met mijn pa: vraag ik wat hij wil dansenmet bjorn zijn pa, vraag ik hem ook welk liedje hij wilen dan nadien is het 'en dans- van clouseau.groetjes ellen
Hoi CarolinaWij nemen waarschijnlijk: ik hoor bij jou van Marco Borsato, een echte plakker.Daarna vragen we de DJ om de mensen die iemand graag zien aan te sporen met ons mee te slowen op een 2de traag nummer. Daarna kan het feest losbarsten... Zo hoeven we niet te vermenigvuldigen. Vorig jaar zijn we ook naar een trouwfeest geweest waar ze dit zo deden. We vonden het direct een goed idee voor ons feest in mei :)Veel succes nog !Caroline
Hoi CarolinaALs openingsdans hebben we (enfin, vooral mijn partner dan) gekozen voor Paul De Leeuw, ik heb je lief. Het eerste moment verklaarde ik hem voor gek maar ik heb al een paar keer naar de tekst geluisterd en het is echt wel een mooi nummer.Vermenigvuldigen doen we niet, mijn ma kan niet meer dansen door omstandigheden, mijn pa is overleden. Daarom hebben we besloten om na de openingsdans te beginnen met een uptempo nummer om er direct de sfeer in te brengen.Groetjes en veel plezier en succes met de voorbereidingen.Véronique C.15/5/09
Wij hadden 'nine million bycicles' van Katie MeluaDaarna hebben we 'Angels' gedraaid, en daar werd iedereen op uitgenodigd om mee te dansen. Mijne man heeft met zijn ma gedanst en ik met mijn peter (geen papa's daar)
Wij hadden lopen op het water van Marco Borsato. De 2 volgende nummers waren de openingsdansen van onze ouders. Op het tweede nummer heb ik gedanst met mijn vader en mijn man met zijn moeder. De DJ vroeg dan dat alle mensen die elkaar graag zagen ook moesten meedansen.
Na onze openingsdans (traag rocknummer dat niemand gaat kennen :))wordt er bij ons ook niet vermenigvuldigt om de simpele reden dat wij dat oubollig vinden. Gewoon met goede muziek iedereen op de dansvloer krijgen, da's onze missie!
De 'traditie' is normaal:bruidspaarbruid met pa, bruidegom met mamet de schoonouders'vermenigvuldigen'Maar dit wodt niet altijd meer gedaan hoor.Wij hebben het wel gedaan omdat ik het zo'n mooi moment tussen vader en dochter vond, dat wou ik m'n pa niet afnemen.Bij ons zijn de eerste liedjes door een groep gezongen, dus wij hebben 5 slows gedaan (ik wilde graag met m'n peter en schoonbroer ook dansen)en dan hebben we zelf een swing ingezet (i'm so excited) dan zat de sfeer er direct inMaar je doet echt wat je wil hoor.