Terug naar overzicht
dank u!ik wens ook iedereen een vreugde- en liefdevol 2009!ik moet helaas nog wachten tot 2010 voor mijn grote dag maar ja, mijn geduld zal beloond worden :-)beste wensen!vicky15/05/2010
hey hey, aan iedereen ook het beste voor het nieuwe jaar. vooral een goede gezondheid, veel geduld en veel plezier met de voorbereidingen. volgens mij ben ik wat verslaafd aan trouwforums... kan niet wahten tot het 4/7/9 is.Wil al volop beginnen met alle voorbereidingen... allez, details volgens mijn toekomstige.
Hoi Cien,ook voor jullie de beste wensen! Voor ons komt het idd dichterbij! 21 maart 2009 wordt onze grote dag! Spannend!Groetjes
Hoi Cien en alle andere bruiden en bruidegommenDat 2009 alles mag brengen en zijn wat 2008 niet heeft gedaan en was! Ik (wij)wens(en) iedereen heel veel geluk, liefde en een voorspoedig 2009 toe en heel veel plezier en succes met de voorbereidingen.GroetjesVéronique C.15/5/09
Hoi brides to be,ik wens iedereen een spetterend 2009 vol geluk en voor sommige (de meeste?) onder ons: een prachtige trouwdag om nooit te vergeten!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Voor iedereen op dit forum een geweldig, fantastisch, spetterend nieuw jaar toegewenst, waarin al onze dromen werkelijkheid mogen worden! Kortom de beste wensen voor 2009!Groetjes, Sarah en Bart30mei2009.bruiloftsite.nl
Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar.