Terug naar overzicht
Hey In Hassek kan je gaan kijken, maar ik weet wel de naam van de stoffenwinkel niet meer. In Leuven kan je bij Van Rhay, op de vismarkt, beperkt luxueuze stoffen betellen. En in Brussel kan je naar Maison Doréé gaan aan de Naamsepoort, daar heb je prachtige stoffen voor trouwjuken. Ik heb mijn stof daar ook gehaald, het is de moeite om tot brussel voor te gaan... Succes ermee!
Lorré in wetteren
in Hasselt heb je inderdaad 'het stoffenpaleis', ligt in het begin van de luikersteenweg, langs een dierenwinkel. Ik ben er stof gaan halen voor de zaal te decoreren. Vriendelijke mensen, echt een leuke winkel!groetjes,Saskia
In Brussel is er Les Tissus du Chien Vert, die hebben 3 afdelingen: gewoon, luxe en koopjes. Ze zitten aan het kanaal, echt de moeite. Een naaister die ik ken gaat daar de stoffen halen voor de trouwjurken die ze maakt.In Wetteren is er stoffenspeciaalzaak Van Leuven (www.stoffenvanleuven.be ) die een speciale afdeling hebben met stoffen voor trouwjurken. Op de site staan ook foto's van trouwjurken van klanten.Veel succes ermee!
Ik ben ook op zoek naar stof. Vorige week in Gent geweest bij Stoffen Janssens: daar hebben ze echt wel mooie stoffen. Het wordt ook allemaal goed uitgelegd! Je kan ze zien en voelen.In Wetteren bij Lorré kan je best een afspraak maken, want anders hebben ze mogelijk geen tijd om je verder te helpen. Stoffen Van Leuven (ook Wetteren) is een overvolle winkel waardoor je niet goed kan inschatten of ze er ook hele mooie dingen verkopen of niet. In Antwerpen is er Croon waar je ook mooie stoffen kan bestellen. De eigenaar helpt je goed verder. In Brussel bij Chien Vert hebben ze veel en ook mooie stoffen. Iemand ervaring met Huis Dessers in Tongeren? Of Van Eenloo in Brugge?