Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
12-9-2009
|
2-1-2009 17:56:43
Wij hebben twee jaar geleden in december een rondreis gemaakt met Best Tours, en na de rondreis nog 5 dagen naar Phuket geweest. Als je een rondreis wil doen is Best Tours een dikke aanrader. En qua hotel kan ik zeker en vast The Evason in Phuket aanraden. Pure luxe en klasse!!
Veel plezier!
|
|
katleen
18-4-2009
|
2-1-2009 19:11:37
Hoi Ellen,
Wij hebben de brochure van Best Tours ook thuis. Welke rondreis hebben jullie gedaan?
Wij denken aan hotel Indigo Pearl, iemand ervaring mee?
Groetjes
Katleen
|
|
Ronny
|
2-1-2009 19:16:47
Beste, Als jullie ook Noord Thailand aandoen, is het zeker de moeite om Chiang Mai en het kleine stadje Pai (boven Chiang Mai)aan te doen. De sfeer in het noorden is veel meer relax, lekker eten, heerlijk massages, en minder duur. Ook niet vergeten dat Ankor What in Cambodia een echte wereld topper is en maar 1 dag reis van Bankok ligt. Vriendelijke groeten, Ronny Er staan foto's op mijn website: http://users.telenet.be/wertelaers.ronny/
|
|
cien
9-5-2009
|
2-1-2009 22:44:08
hey kathleen:)
wij vertrekken 10,de dag na ons huwelijk, voor 3weken naar thailand. omdat ik er van overtuigd was dat ik het goedkoper en meer naar onze zin in mekaar kon steken dan een reisbureau ben ik zelf op zoek gegaan naar alles.. de goedkoopste vluchten heb ik geboekt van schiphol naar bankok voor 650€ per persoon,all incl.. we gaan 6 nachten naar koh samui op een heel exclusief resort voor 500e incl ontbijt en daily spa, 3 nachten op ko tao voor 150e in een luxe honeymoon boomhuissuite en 9 nachten naar phuket op een luxe suite met prive zwembad voor 800e... het kan veel goekoper maar we zijn gesteld op zekere luxe
een goede tip; organiseer alles zelf,zo omzeil je de commissies van de reisbureaus;)
have fun en wie weet zien we mekaar daar;)
|
|
ellen
4-7-2009
|
4-1-2009 10:23:18
hey,
mijn vriend en ik zijn vorig jaar 5 weken naar thailand gegaan met de rugzak. we hebben alles zelf georganiseerd en openbaar vervoer gebruikt zoals trein en vnl. bus om ons te verplaatsen.
het hangt ervan af wat je wil? wil je enkel niets doen en in je hotel blijven, strandvakantie? of wil je ook wat cultuur zien, de sfeer opsnuiven en natuur doen.
als je wil kan ik je wel meer info geven.
voor hoelang wil je gaan? mail me gerust: fluffybeest@hotmail.com
groetjes ellen
|
|
Katrien
9-8-2008
|
4-1-2009 13:18:23
Hey,
Wij hebben een rondreis in Thailand gedaan met besttours en daarna nog een strandvakantie in phuket en 3 dagen cambodja. Wij hebben gekozen voor de Classic Collection. Echt de moeite en dik in orde.
Groetjes
|
|
adelheid
7-3-2009
|
4-1-2009 15:07:13
wij vertrekken 4 april voor 3 weken naar Thailand met anders dan anders reizen. We hebben hier al veel positieve commentaren over gehoord dus kijken er met volle teugen naar uit.
|
|
heidi
|
5-1-2009 9:40:11
wij vertrekken op 17 Mei de dag na onze trouw naar tailand, Tip, wees er tijdig bij voor de vluchten, wij hadden al 2maand een optie en nu dat de nieuwe brochures er zijn hebben we geboekt, hou er wel rekening mee dat het er regenseizoen is, wij doen eerst bankok 3dagen, dan met de nachttrein naar chian mai voor 3 dagen en dan een strandvakantie in koh samui. ik kijk er al naar uit.
|
|
dao
15-8-2008
|
12-1-2009 11:07:44
Hey,
we zijn vorig jaar met Besttours naar Thailand geweest, wijze raad NIET DOEN!!! 4-5 dagen Bangkok en strandvakantie in Phuket. Omwille van onverantwoordelijkheidsgevoel van Besttours werden alle passagiers te laat opgepikt in Bangkok aan hun hotels, waardoor sommigen hun vlucht gemist hadden -wij en 20 anderen- en anderen moesten lopen en bijna gemist hadden. de gids had ons altijd gewaarschuwd om op tijd te zijn omdat het verkeer daar erg is op spitsuren, maar wat doen ze? zelf te laat komen en daarbij hadden ze de vluchtschema's niet nagecheckt -hoewel wij en vele anderen hen uitdrukkelijk gezegd hebben dat ze ons vroeger moesten ophalen (1u vervroegd). Er was zelfs een groep die in de voormiddag moest vliegen en die werden pas tegen de middag opgehaald. Aangekomen aan de luchthaven mochten wij niet meer inchecken omdat we te laat waren - lees; niet 2u voor opstijgen. We moesten wachten en wachten en eventueel terug naar Bangkok gaan op hotel en daar blijven wachten op een eventuele volgende vlucht! Het was net koninginnendag en alle vluchten waren volgeboekt, dus zonder ons pushen en voorstel om met de bus naar Phuket te gaan, hadden ze ons naar het hotel teruggebracht en ons daar laten zitten!!! We hadden de vertegenwoordiger van Besttours niet meer gezien heel die dag op de luchthaven, die hadden alles doorgeschoven naar de lokale agenten!!! SCHANDALIG!!! blijkbaar achteraf gehoord is Besttours wel goed gekend in Thailand maar verschrikkelijk slecht!!! Dus wijze raad, als je besttours kunt vermijden op uwe huwelijksreis doe dat. Vorige jaar waren er samen met ons 2 net getrouwde koppels die in hetzelfde bootje vaarden!!!
Thailand is echt de moeite, heel mooi land, iets voor huwelijksreizen, maar doe het best zonder besttours!!! Als je nog vragen hebt, post maar é
vele groeten, Wardao
|
|
|
|
|
|
|