Terug naar overzicht
Normaal zo'n drie maanden op voorhand hebben ze bij ons gezegd. Wij trouwen in mei en gaan deze maand naar de zaal bellen om de menu's op te vragen en om een afspraak te maken om alles met de eigenaars te bespreken. Het idee is om tegen eind februari alles vast gelegd te hebben.GroetjesKarolien.
Heykes Wij vandaag onze zaal gaan vastleggen voor in 2010 en toen zei de eigenaar dat we dit best 3 maanden voor het huwelijkfeest vastleggen. Anders gewoon eens bellen naar de feestzaal en vragen.Groetjes Petroeska
Ik zou er toch vroeg genoeg eens achter polsen. Eventueel al menu's laten doorsturen zodat je thuis al eens rustig kan overleggen. Zeker de prijzen vragen!!!! Wij hebben problemen gehad dat de zaal hun prijzen met 11,5 euro per persoon had opgeslagen. Was efkes 100 000 frank erbij. Uiteindelijk wel nog iets kunnen regelen maar toch...groetjes, Carolina
Wij trouwen op 2 mei. Binnen 2 weken gaan we de menu proeven. Ik had reeds een aantal voorstellen gekregen via mail en heb onze menu samengesteld. Binnen 2 weken is het dus proeven en eventueel wat veranderen.Mijn deadline is 1 februari alles klaar te hebben. Zowel het menu, de uitnodigingen als de misboekjes. Dan gaat alles in 1 keer naar de drukker. Wachten op een proefdruk, enveloppen schrijven en de eerste maand van maart gaan de enveloppen de bus op. Ik heb besloten om alles in 1 keer naar de drukker te doen anders moet ik teveel rondlopen. Ook heb ik een marge genomen qua tijd, je weet nooit dat er iets foutloopt.groetjes
wij trouwen op 16 mei en moeten eind maart terug voor ons menu te bespreken, de defenitieve gastenlijst is ook pas 2 weken voor de datum dat we moeten doorgeven.