Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer menu bespreken

2-1-2009 15:53:46
Hoi, wij trouwen begin juli en hebben onze zaal al een half jaar vastgelegd. We weten dat ze het definitief aantal gasten pas twee weken voor datum moeten weten maar wanneer kunnen we het beste de menu gaan bespreken. Ze hebben ons toen gezegd dat we in 2009 moesten komen om dit te bespreken maar er geen termijn op gelegd. Hoe lang op voorhand kan je dit doen?

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 364

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik2-1-2009 17:00:29

Normaal zo'n drie maanden op voorhand hebben ze bij ons gezegd.

Wij trouwen in mei en gaan deze maand naar de zaal bellen om de menu's op te vragen en om een afspraak te maken om alles met de eigenaars te bespreken. Het idee is om tegen eind februari alles vast gelegd te hebben.

Groetjes
Karolien.

petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-1-2009 19:44:30

Heykes

Wij vandaag onze zaal gaan vastleggen voor in 2010 en toen zei de eigenaar dat we dit best 3 maanden voor het huwelijkfeest vastleggen. Anders gewoon eens bellen naar de feestzaal en vragen.

Groetjes Petroeska

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-1-2009 3:19:51

Ik zou er toch vroeg genoeg eens achter polsen. Eventueel al menu's laten doorsturen zodat je thuis al eens rustig kan overleggen. Zeker de prijzen vragen!!!! Wij hebben problemen gehad dat de zaal hun prijzen met 11,5 euro per persoon had opgeslagen. Was efkes 100 000 frank erbij. Uiteindelijk wel nog iets kunnen regelen maar toch...
groetjes, Carolina

Nathalie

Meld misbruik3-1-2009 13:26:58

Wij trouwen op 2 mei. Binnen 2 weken gaan we de menu proeven. Ik had reeds een aantal voorstellen gekregen via mail en heb onze menu samengesteld. Binnen 2 weken is het dus proeven en eventueel wat veranderen.
Mijn deadline is 1 februari alles klaar te hebben. Zowel het menu, de uitnodigingen als de misboekjes. Dan gaat alles in 1 keer naar de drukker. Wachten op een proefdruk, enveloppen schrijven en de eerste maand van maart gaan de enveloppen de bus op.
Ik heb besloten om alles in 1 keer naar de drukker te doen anders moet ik teveel rondlopen. Ook heb ik een marge genomen qua tijd, je weet nooit dat er iets foutloopt.

groetjes

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 14:16:32

wij trouwen op 16 mei en moeten eind maart terug voor ons menu te bespreken, de defenitieve gastenlijst is ook pas 2 weken voor de datum dat we moeten doorgeven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...