Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkreis Dominicaanse Republiek

2-1-2009 16:30:44
Hoi beste medebruidjes,
Wij zouden graag naar de Dominicaanse republiek gaan voor onze huwelijksreis in augustus. Aangezien mijn vriend houdt van rustvakanties ben ik toch iets meer geneigd om iets van het land te bezoeken. Wie kan mij een paar tips geven over excursies? Is het waar dat je niet buiten uw resort kan komen zonder gids aangezien het daar gevaarlijk is om alleen op verkenning te gaan? Ook vraag ik me af of 14 dagen niet te land is om te verblijven in dit land.
Alle tips zijn welkom.

Vanessa
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 895

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik2-1-2009 17:04:46

Hey,

volgens mij is augustus niet zo'n goede maand om te gaan... Is volgens mij orkaanseizoen.

Het is inderdaad zo dat je daar best niet zonder gids rondloopt, dat is toch ook wat ze ons gezegd hebben een paar jaar geleden. Wij hebben dat ook opgevolgd.... Wij zijn er 9 dagen 7 nachten geweest en dat was lang genoeg. 16 dagen, 14 nachten zou voor ons te lang geweest zijn, maar wij kunnen ook niet echt stil zitten ;-)

Groetjes
Karolien.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik3-1-2009 10:41:03

Vanessa,

augustus is inderdaad het orkaanseizoen in de Caraïben, dus zou ik er wel een beetje mee opletten. Dat zal mee de goedkoopste periode zijn, maar dat heeft dus zijn reden.

Qua hotels kan ik je de Riu hotels en Iberostar hotels aanraden.

En inderdaad zonder gids het land gaan verkennen is absoluut niet aan te raden.

Groetjes

Cindy
13/06/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...