Terug naar overzicht
Je hoort inderdaad veel dat er cadeautjes gegeven worden aan de gasten, maar wij gaan dat niet doen. Het kost ook veel geld en de mensen doen er eigenlijk ook niet veel mee...Bij ons is het idee dus afgevoerd, maar iedereen doet het anders, en wil ergens anders accenten leggen.GroetjesKaro.
Wij geven ook niets, eventueel een foto achteraf opsturen met bedankt maar daar blijft het ook bij. Geen kat die iets met die cadeautjes doen.
Wij hebben bruidsuiker gegeven. Wij hebben geen foto's verstuurd achteraf (ben niet zo voor foto's) dus wilde ik graag de mensen zo bedanken.
Wij hebben bij onze drukker zo'n rechthoekig zakje gevonden, waar suikerbonen inzitten (met of zonder jullie naam op gedrukt) en aan de achterkant van dat zakje staat de menu gedrukt, praktisch, 2 vliegen in één klap!
wij gaan gewoon een pak snoep (beertjes of zuurtjes) kopen en die zelf inpakken. heeft op alle trouws da ik al geweest ben veel succes, iedereen lust da en t is nie te duur...
Heyomdat ons trouwthema 'circus' is, krijgen alle gasten een rode neus met daaraan een leuke tekst gebonden.Dit leek ons iets originelers dan de traditionele suikerbonen.Ine14/02/09
Hey!Wij kozen ervoor om de traditionele bruidssuiker te geven. Leuk & betaalbaar!!!Nu zo'n dikke twee maanden later, kunnnen we beginnen rondkijken voor doopsuiker, want ik ben al negen weken zwanger... :-)Succes ermee!!!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij geven kleine doosjes met zo een zaadkit erin om een potje vergeet-ons-nietjes te zaaien, dat vonden we wel schattig. Maar het moet wel in je budget passen, die kosten iets meer dan 1€ per stuk.Vrienden van ons gaven een potlood waar hun namen en de trouwdatum op gedrukt waren.Op nog en andere bruiloft kregen we bij het vertrek een roos met een "dank je wel" etiketje.En op nog een andere bruiloft deden ze niets maar kreeg je wel een bedankt-kaartje achteraf toegestuurd.
Wij gaan voor de ouders en getuigen een cadeau geven. Dit zal wel wachten tot na de bruiloft aangezien we een verjaardagskalender willen laten maken met foto's van die dag. Dus iedereen zal bij de famillie vereeuwigd zijn.Groetjesjoost-mandy.bruiloftsite.nl
@ AnneliesWaar heb je die zaadkitjes gevonden ?Want zoiets origineels lijkt ons ook wel leuk ! ;-)thanks!Saskia