Terug naar overzicht
Hoi SanneEnkele dingen waar ik aan dacht:- goudkleurig (of met goud in) tafellinnen- geschenkjes voor de gasten in het goud- goud in de uitnodigingen- tafel- en/of naamkaartjes in het goud of met gouden opdruk- bloemstukjes in het goud- goudkleurige ballons als decoratie gebruiken in de kerk/gemeentehuis/feestzaal- muziek met het woordje goud/gold in - goud in je trouwjurk/schoenen/accescoires- iets goudkleurig laten verwerken in je bruidsboeket (voorbeeld zo'n fijn draadje wat je dikwijls in een zilverkleur ziet)- ...Dit is waar ik in eerste instantie aan dacht.Een thema hebben we niet maar ik gebruik voor verschillende zaken bourgondisch rood in combinatie met wit. Groetjes en veel succes en plezier met de voorbereidingen.Véronique C. 15/5/09
Goeiedag;Misschien kan je dan ook de song Gold van Spandau Ballet ergens wel gebruiken.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Goud verwerking in bloemen, uitnodgingen, tafellinen, kleren kindjes, ballonnen, kleren vrouw en man of suite... Iets in goudkleurig kado voor gasten, goudkleurig gastenboek.. noem maar op :)dansen op GOLDEN EYE... volg wel dansles dan :)
jah, probleem misschien, maar alles is zowat gebasseerd op helrood en wit. alles is rood en wit! Nu zal dat gouden thema niet meer gaan maar wij hadden gedacht aan romantische songs van tekenfilms te nemen. onze openingsdans wordt waarschijnlijk Can you feel de love tonight van elton john! en tijdens onze viering wordt er ook circle of life gespeeld... misschien is tekensfilms een beter thema? hebben jullie misschien een idee hoe dit te doen met kaartjes voor de tafels? hoe de mensen aan hun tafels te krijgen?groetjes