Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eten op feest

2-1-2009 21:16:28
Hoi,

Mijn vriend en ik trouwen in september en hebben een redelijk krap budget. Wij willen onze gasten natuurlijk wel iets te eten aanbieden, maar we zoeken iets goedkoops, wie heeft er een ideetje?

Bedankt!

Gitte

Gitte
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1028

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik2-1-2009 21:55:05

hey,

als je echt een klein budget hebt kun je op voorhand bij de bakker een ganse stapel broodjes bestellen en die inventief beleggen (je vind wel een paar leuke combinaties van beleg op internet) ofwel een tapas bar, daar kun je goed eten, tis gezellig maar toch niet duur...

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik2-1-2009 23:58:10

hangt ervanaf waar en at je wilt natuurlijk
san marco village doet weddingparty's
wij hebben die formule gepakt en iedereen was zeer tevereden en kwa prijs zeer goed

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik3-1-2009 0:14:50

Hoi,

Bedankt voor de berichtjes! We hebben al een zaal gevonden, dus het moet iets zijn wat we ter plaatse kunnen doen. Ik denk idd dat het zoiets als broodjes zullen worden.

Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-1-2009 2:50:37

friet ,hamburger, of pitta kraam
reuze pan (google naar Stappaerts)
belegde broodjes
kleine frietuursnackjes (bitterballen, kipnuggets,...)
dessertbuffet
chocolade fondue (in de zomer is't fruit goed betaalbaar)
English teaparty (driehoekige boterhammen, mini sandwiches, cakejes, gebakjes,...)
Italiaanse avond (pizza, lasagne, pasta,tiramisu...)

groetjes, Carolina

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik4-1-2009 14:01:29

Hey,
Wij geven een breughel en kaas buffet op het avondfeest.

Valerie

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik4-1-2009 14:34:46

wij gaan koud buffet doen..
15 euro pp voor 100 man.. 1500 euro..
Wij doen ook een budgetvriendelijk huwelijk.. zitten nu aan een 5500 euro alles in

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik6-1-2009 14:41:17

Wij doen houden ook een budgetvriendelijk huwelijk. Wij kozen op het avondfeest voor een Luxe koud buffet en betalen daarvoor € 12,90 per persoon... Dit is wel zonder dessert.
Groetjes

wendy
14-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 19:41:21

hoi wij trouwen op 14 februari en hadden ook echt klein maar wel heel klein budget omdat we al onze droom reis vast gelegd hadden en omdat we beide voor tweede keer trouwen
daarom doen wij het als volgt
wij trouwen zonder dat iemand het weet juist de ouders en dan daarna in maart geven we een grote receptie met schuimwijn ,fruitsap en mischien wel sangria
dit met chips kaas salami en wat warme hapjes veel meer kunnen wij ook niet want zijn met 126 personen en ik denk wel dat dit ook heel plezant zal worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...