Terug naar overzicht
Wij hebben onze foto eveneens op glad papier laten drukken, maar deze is achteraf vernist zodat er niet gemakkelijk vlekken en vegen opkomen. Het resultaat is allesbehalve koud maar zeer warm van kleur.
is dat niet koud om vast te nemen? Ik vind dat grof papier een heel ander gevoel geeft dan glanzend...
Dat hangt af van het resultaat dat je wil bereiken.Oke de foto oogt iets beter op glad, glanzend papier, karton.Maar we spreken hier niet over een foto maar wel over een aankondiging voor jullie trouw.wij hadden hetzelfde probleem.we hadden een kaart ontworpen met eigen foto en hadden ook het idee om die te lten drukken.Bij de eerste drukker dat we langs geweest waren was er geen probleem en zonder mren lieten die mensen een proefdruk maken, dus wij heel tevreden.Tot dat we het resultaat zagen en dat viel echt tegen op het gladde papier, karton.Ik miste iets, de uitnodiging was koud, had geen karakter, er zat geen gevoel in.Dus het idee werd naar de achtergrond verwezen.totdat we via de huwelijksbeurs in contact kwamen met Drukkery Univers te Merelbeke.we zijn nadien in de firma zelf de karton mogen gaan kiezen en geloof me we hebben het zelfde ontwerp gebruikt , maar dan op een gestrucureerde karton. er bestaan er honderden.Maar qua resultaat Dit was af, dit was hoe kan ik het zeggengewoon weg prachtig.door de stuctuur in het karton krijgt de foto een veel hogere meerwaarde, en zoals ik zei.het gaat niet om de foto maar om het totaal zicht van de kaart.Indien je nog vragen hebt of je wil info over de drukkerijvanmassenhove@mobistarmail.be