Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

parking mechelen

2-1-2009 22:54:41
hallo,

wij gaan op een zaterdag in Mechelen trouwen maar het is dan juist markt en we mogen maar 5 auto's op de binnenkoer zetten. We vroegen ons af waar we de rest kunnen laten parkeren (we wonen nog niet lang in Mechelen) en of er eventueel mogelijkheid is om parkeerplaatsen te reserveren in de parking van de veemarkt of grote markt. Kan iemand ons hiermee helpen?

thx

Sarah
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1378

LeBart

Meld misbruik2-1-2009 23:07:28

hangt een beetje af waar in mechelen natuurlijk, maar er is een grote parking op de zandpoortvest.

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik3-1-2009 8:48:55

Parking in Mechelen op een zaterdag is niet zo evident. Het hangt er inderdaad vanaf in welke kerk je trouwt en hoe laat je trouwt. Op de veemarkt (betaalparking) kan je meestal wel plaats vinden maar betwijfel of je er echt plaatsen kan reserveren.

Annelies
25-7-2009
 Meld misbruik3-1-2009 18:16:36

De parking van de zandpoortvest is inderdaad niet zo heel ver van het stadhuis. Je kan ook parkeren in de ondergrondse parking van het Dodoensziekenhuis, in de keizerstraat.

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik3-1-2009 19:38:49

ok, bedankt allemaal! :)

Inge
4-4-2009
 Meld misbruik4-1-2009 10:31:07

Hey Sarah,

Ik weet niet of je vervoer al vast ligt?
Enkele weken geleden zijn we 'de toerist' gaan uithangen en zijn we op een gewone zaterdag eens gaan shoppen in Mechelen. Wij hebben de auto op een parking gezet aan de hogeschool en dan even door het park te voet naar de Bruul en de Grote Markt gestapt. Er waren toevallig 2 trouwkoppels die dag en die hadden allebei een bus voorzien als vervoermiddel. Dat gaf waarschijnlijk minder 'parkeerproblemen'?
De parking waar wij stonden was ook niet zo héél ver, maar toch wel 10 min stappen tot het stadhuis. Ik zou bv als het goed weer is wel willen 'flaneren' met de suite naar het stadhuis, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En al't regent is dat ook niet zo grappig, of course.
Groetjes,
inge

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 21:18:45

tja, we hadden gedacht om met de auto te gaan aangezien we 5 auto's op de binnenkoer mogen zetten, maar misschien moeten we inderdaad ook maar eens kijken voor een busje, tzal gemakkelijker zijn... anders moeten we aan iedereen gaan vertellen dat ze hun eigen parking moeten regelen en ik vind da een beetje spijtig.

Bedankt!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 21:51:20

Hey Sarah,

Laura hier, leuk om je hier tegen te komen!

Normaal gezien is er wel altijd veel plaats in de ondergrondse parking van de grote markt en de veemarkt. Maar onder de inno is er ook een ondergrondse parking! Nu ga ik wel nooit naart stad als het markt is...
Je kan altijd eens vragen om te reserveren. Die prinses van Luxemburg heeft dat ook gedaan voor haar trouw in Mechelen ;)

Groetjes en nog veel succes,
Als je nog vragen hebt, mail je me maar he ;)

xxx Laura

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik9-1-2009 5:17:35

Je kan ook altijd in de buurt voor een parkeerverbod zorgen, je moet gewoon naar de politie bellen van mechelen en dat kost 20€ voor 1 dag maar ik weet niet juist voor hoeveel plaatsen dat is, dast zelfde principe als dat je gaat verhuizen ofzo.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info