Terug naar overzicht
hangt een beetje af waar in mechelen natuurlijk, maar er is een grote parking op de zandpoortvest.
Parking in Mechelen op een zaterdag is niet zo evident. Het hangt er inderdaad vanaf in welke kerk je trouwt en hoe laat je trouwt. Op de veemarkt (betaalparking) kan je meestal wel plaats vinden maar betwijfel of je er echt plaatsen kan reserveren.
De parking van de zandpoortvest is inderdaad niet zo heel ver van het stadhuis. Je kan ook parkeren in de ondergrondse parking van het Dodoensziekenhuis, in de keizerstraat.
ok, bedankt allemaal! :)
Hey Sarah,Ik weet niet of je vervoer al vast ligt?Enkele weken geleden zijn we 'de toerist' gaan uithangen en zijn we op een gewone zaterdag eens gaan shoppen in Mechelen. Wij hebben de auto op een parking gezet aan de hogeschool en dan even door het park te voet naar de Bruul en de Grote Markt gestapt. Er waren toevallig 2 trouwkoppels die dag en die hadden allebei een bus voorzien als vervoermiddel. Dat gaf waarschijnlijk minder 'parkeerproblemen'? De parking waar wij stonden was ook niet zo héél ver, maar toch wel 10 min stappen tot het stadhuis. Ik zou bv als het goed weer is wel willen 'flaneren' met de suite naar het stadhuis, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En al't regent is dat ook niet zo grappig, of course.Groetjes,inge
tja, we hadden gedacht om met de auto te gaan aangezien we 5 auto's op de binnenkoer mogen zetten, maar misschien moeten we inderdaad ook maar eens kijken voor een busje, tzal gemakkelijker zijn... anders moeten we aan iedereen gaan vertellen dat ze hun eigen parking moeten regelen en ik vind da een beetje spijtig.Bedankt!
Hey Sarah,Laura hier, leuk om je hier tegen te komen!Normaal gezien is er wel altijd veel plaats in de ondergrondse parking van de grote markt en de veemarkt. Maar onder de inno is er ook een ondergrondse parking! Nu ga ik wel nooit naart stad als het markt is...Je kan altijd eens vragen om te reserveren. Die prinses van Luxemburg heeft dat ook gedaan voor haar trouw in Mechelen ;)Groetjes en nog veel succes,Als je nog vragen hebt, mail je me maar he ;)xxx Laura
Je kan ook altijd in de buurt voor een parkeerverbod zorgen, je moet gewoon naar de politie bellen van mechelen en dat kost 20€ voor 1 dag maar ik weet niet juist voor hoeveel plaatsen dat is, dast zelfde principe als dat je gaat verhuizen ofzo.groetjes