TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
www.klimaxsmusic.be
|
3-1-2009 20:59:15
Goeiedag.
Informeer jullie DJ over het feit dat 50% van de gasten uit nederland afkomstig is. Er wordt anders dan bij ons gedraaid zowel qua stijl als van muziekgenre.
Mvg www.klimaxsmusic.be
|
|
Heidi
4-7-2009
|
3-1-2009 22:21:45
Hey, ik zou het gewoon op de uitnodiging zetten, of op een kaartje bij de uitnodiging speciaal voor de nederlandse gasten. Zou het zonde vinden dat de mensen al gegeten hebben en dat er veel weggegooid moet worden. Succes! Groetjes.
|
|
Inge
4-4-2009
|
4-1-2009 10:35:18
Beste Cindy, Als je de Nederlandse familieleden hun e-mailadres hebt, is een berichtje snel verstuurd, niet? Dan kan je hen apart dit bericht sturen, met eventueel ook een wegbeschrijving naar jullie zaal - dat zullen ze misschien ook wel appreciëren. En als je er dan jullie contactgegevens in vermeldt, kunnen ze jullie nog terugbellen of mailen als ze vragen hebben. 't Is maar een ideetje. Groetjes, inge
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-1-2009 19:56:16
Zéker op een of andere manier vermelden!!! Desnoods met een apart kaartje bij de uitnodigingen. Vrienden van ons hadden ook Nederlanders op hun feest (bruidegom is Nederlander) en hadden ook hetzelfde probleem! De cadeaus waren ook op zijn 'Nederlands', als je begrijpt wat ik bedoel... ;-)
|
|
Cindy
22-8-2009
|
5-1-2009 20:20:21
Hey veronique,
Ik ben ondertussen nog bezig geweest met de kaart en de kaart aan Ned. vrienden laten zien met de vraag: is het duidelijk dat ze niet moeten eten op voorhand en dat ze genoeg eten krijgen. 't Was dus duidelijk. Ik heb het er inderdaad bijgeschreven dat iedereen mee aan tafel moet voor het buffet en dat ze thuis NIET mogen eten.
Ik heb er ook nog iets bijgeschreven voor cadeautip: weet je niet wat te geven, sponsor dan het duurste feestje van ons leven. De vrienden moesten er toch even mee lachen en de boodschap was duidelijk.
Bedankt voor de reacties.
Cindy
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|