Terug naar overzicht
Hoi, ik ben zelf net gaan informeren in een reisbureau. Mexico gaat gemakkelijk aan 2000 euro per persoon. Wij wouden naar midden-amerika gaan, maar vluchtprijzen zijn heel duur, was iets van een 1600 euro per persoon. Als ik van u was ging ik eens naar een reisbureau. Ik ben heel goed geholpen geweest met budget als maatstaf.
Dag Heidi,Wij waren ook op zoek naar een niet te dure huwelijksreis, eerst gingen we gewoon een paar daagjes naar Frankrijk gaan ofzo.Nu is het Andalusië geworden.Dit is echt een prachtige streek, niet te duur, vliegtuigtickets vallen ook goed mee.Wij gaan alvast dinsdag boeken en dan zelf een hotel zoeken en auto huren.SuccesMarieke18/04/2009
Hey Heide,Hangt een beetje van de periode af waarin jullie willen reizen. Maar volgens mij moet dit haalbaar zijn zene.Je mag me altijd mailen daarvoor: travelangelke@yahoo.comxxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
HeyWij hebben net onze huwelijksreis geboekt naar Mexico en deze is 2250 pp voor 14 dagen in juli. Het is niet echt goedkoop en ook wel buiten ons budget gezien.Moesten we geen dikke cent hebben gekregen van mijn ouders zouden we naar de Dominicaanse Republiek zijn geweest. Daar heb je al heel goede hotels van ongeveer 1600 pp. Te zien welke periode je neemt natuurlijk, bij ons is alles berekend in het hoogseizoen.Groetjes, Laura11 juli 2009
Hey,mercikes voor jullie berichtjes. We hebben net onze reis geboekt naar de Griekse eilanden met citytrip, cruise en Kreta (2 weken). De Dominikaanse was idd ook een optie die we bijna genomen hadden maar in deze reis is er zoveel variatie en te bezichtigen (wat ik graag heb) dat ik het niet kon weerstaan :)We hebben besloten om Mexico eens in de winter te doen, is zoveel leuker als het hier koud is...Wou dat het al zover was (juli)!!Groetjes.
hey heidiik ben ook nog op zoek naar een huwelijksreisbestemming en wij zijn idd nog aan het twijfelen tussen kreta en dominicaanse, nu wilde ik eens horen rond hoeveel jou reis ongeveer komt, wij hebben ook maar een beperkt budget vandaargroetjes
Hey Kathy,onze 14 daagse reis naart de Griekse eilanden (4 dagen Athene, 4 dagen cruise, 7 dagen Kreta) bedraagt zo'n 3200 euro, is niet niks maar we krijgen er veel voor terug. Hotel is half pension, cruise all-in,ik bezoek 4-tal eilanden denk ik. We hebben wel superior kamers op cruise en in hotel genomen. Dominikaanse bedroeg 3400 euro all-in 10 dagen. Vond dat programma van Griekenland interessanter. Je kan altijd goedkopere hotels zoeken of buiten hoog seizoen gaan, kom je veel goekoper uit.Véél succes nog.
hoi Heidi,wij gaan een weekje naar Aruba, moeten de reis wel nog vastleggen, maar hebben het hotel, en vééél foto's bekeken van die plaats en het ziet er het paradijs uit! voor zo'n 3000€ voor twee personen kan je naar ginder, wel enkel met ontbijt, maar een restaurantje heb je er dicht bij en als je wil kan je zelfs op het strand dineren, romantisch toch??Peggy16 mei 2009