Terug naar overzicht
Wij gaan onze ouders danken met een huwelijkskaars. Zo een kaars waar je een kaarsje kan inzetten zodat ze nooit opbrandt. Ook hebben we een overnachting voor hen geboekt samen met mijn zus en haar man in een boerderij waar we samen slapen en ook kunnen uitslapen. 's Anderendaags hebben we dan ook een uitgebreid ontbijt zoadat we allen samen kunnen napraten. Dat lijkt ons een zalig moment. Eventueel ook een fotoboek of je hebt zo van die beelden die jullie gezin representeren. En dat kan dan staan voor de rots in de branding die zij voor jullie geweest zijn! Is dat niks!www.philippe-katrien.bruiloftsite.nl www.kaarskesprocessie.be Veel succes!
Hey,wij gaan onze ouders een digitale fotokader geven. Zo kunnen daar dan enkele foto's van de trouw op gezet worden. Later zetten we er dan foto's van de kindjes bij. Groetjes, Ina
Wij gaan hen een foto op canvas (doek) geven.Dit doen ze in Expo (waar ze gadgets en kaartjes verkopen) Je draagt je foto binnen op USB en na 16u mag je die al terug ophalen.Dus zullen ze de avond zelf een trouwfoto op canvas krijgen.Ik heb het al laten doen met een gewone foto van ons 2, om eens te zien wat het resultaat is. En ik moet zeggen het is echt mooi !
hoi Barbara,wij gaan onze ouders ook een grote foto geven (met kader) van ons op onze trouwdag.groetjes,