Terug naar overzicht
De zomercollectie komt nu binnen. Een aantal winkels hebben reeds zomercollectie, andere vanaf midden januari. Zelf moet ik ook nog zoeken naar schoenen. ik zou mijn schoenen ook willen doordragen.Ik heb gezien dat er bruidsschoenen bestaan van rond de € 125 euro, merk Rainbows. Heb ze zelf nog niet gezien, enkel op internet. Misschien is dit iets voor jou?groetjes
hey, als je echt trouwschoenen wilt hebben moet je dr minstens 150 voor rekenen, ze hebben die in alle winkels waar je trouwkledij kunt kopen. Ik ga gewoon wachten op de zomercollectie, er zijn nu massa's witte schoenen, je kunt er nu al een paar vinden in de winkels (oude of nieuwe collectie) en anders vanaf het einde van de solden...
Dag Lies,Ik heb m'n schoenen gekocht bij Gabrielli, ze hebben er wel massa's schoenen hé.Moet wel zeggen dat ik het vervelend vond dat je zelf zo niet kan rondkijken.Ik vond ze ook redelijk opdringerig, maar ben toch blij met m'n keuze.Ze zijn van het merk Rainbow, waren dacht ik 120 euro ofzo.Je kan natuurlijk ook wachten op de zomercollectie.ik ga sowieso in back up witte ballarina's kopen ;)GroetjesMarieke18/04/2009
Ik heb Rainbow Club schoenen gekozen, iets schappelijker van prijs (120€) maar super comfortabel! (model Hattie) Die zijn onder andere beschikbaar bij Couture Ann in Aalst.Bij La Sposa Outlet in Deerlijk hebben ze trouwschoenen van de vorige collectie. De prijzen beginnen daar rond de 60€, maar ze hebben er niet zo veel, dus daar moet je geluk hebben.
hej liesik ben ook van roeselare en ben ook eerst naar gebrielli geweest, het was me ook niet zo bevallen en de verkoopster was me ook niet echt van doen, toen ik er mijn gedacht niet vond, zei ze dat ik maar eens later moest langskomen want dat ik elders toch geen schoenen zou vinden, aangezien de enige in de streek zijn die die merken verkopen ... dat was al de druppel voor mij, wou dan zeker daar geen schoenen kopennu ben ik vorige week naar van loock in antwerpen gegaan, en spijtiggenoeg ... niets gevonden, was zwaar teleurgesteld, en moet begin februari mijn eerste pas voor mijn kleedjes gaan doen, uiteraard met schoentjes erbij .. kzat er dan ook enorm mee in dat ik geen schoentjes zou vinden ... kwou absoluut niet terug naar gabrielli maar wist niet zo direct andere winkels zijn en wou persé schoentjes vinden tijdens de kerstvakantiedan ben ik samen met m'n vriend nog een keer naar gabrielli geweest ... en twas een andere verkoopster, al een geluk, en die was wel zeer vriendelijk en niet opdringerig, en ongelooflijk maar waar, kben er maar een kwartier binnengeweest, mijn keuze was direct gemaakt ... vind het nog steeds grappig als ik het hier navertel dat ik dan toch daar schoenen heb gekocht :)