Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal of locatie

4-1-2009 21:53:32
Hallo,
Kan iemand mij helpen. Na 11 jaar en 2 kindjes verder gaan we eindelijk trouwen. We hebben ondertussen ook een huisje gekocht die we langzaam verbouwen. Dus zoeken we een locatie waar ons feest kan doorgaan in de omgeving van Evergem. Waar het niet te duur is. We hadden iets in ons gedachten zoals een walking dinner, bbq of buffet. Weet iemand soms iets het is voor ongeveer 70 personen.

Sylvia
28-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 822

els

Meld misbruik7-1-2009 10:39:47

hoi,

even ter info: een bbq en walking diner kunnen ook serieus oplopen als je dit een beetje specialer wilt.

Ik weet niet wat je juist zoekt of welke smaak je hebt maar als er kinderen bij zijn zou ik vb horen bij een boer op wiens veld er een mooie tent mag gezet worden, en dan kan je voor kinderen vb een springkasteel laten installeren. Tenten lijken mss ook duur maar er zijn veel verschillen in in prijs, als je goed zoekt, vind je echt wel leuke dingen.
Wat ook niet duur is, origineel én leuk voor kinderen is een frietkraam (ook leuke originele dingen bij) en een ijskraampje. Dit wordt tegenwoordig veel gedaan en komt denk ik goedkoper uit dan bbq.

Maja, ik weet niet welke stijl je hebt, of wat je in gedachten had, anders kon ik meer nadenken...

Veel succes.

Sylvia
28-8-2009
 Meld misbruik7-1-2009 10:49:09

Dank u wel voor de ideetjes lijken mij zeer tof.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...