Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes avond

5-1-2009 9:11:43
hoi iedereen,

Onze fotograaf maakt eventueel de dag zelf al bedankingkaartjes.
Maar wij doen geen diner. (dansfeest)
Hoe kan ik deze bedankingen tot bij mijn gasten brengen?
Had al eens gedacht aan een doos met enveloppe, naam erop en bij de gastenboek leggen.... (per familie geranschikt of op alfabet,...)
Nog ideetjes?

Gr K

Karen

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 493

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik5-1-2009 10:38:14

als je het met de doos doet moet je wel zeker zijn dat iedereen er zeker aan denkt om eens te gaan kijken (er zijn er altijd die dit soort dingen vergeten).
Geef je nog een receptie? Dan moet je zowiezo van persoon tot persoon es gedag gaan zeggen en dan kun je het ook direct afgeven... Ofwel als de mensen toe komen op het dansfeest, dan kun je in de suite staan en als de mensen voorbij komen hun het kaartje geven. Wat ook gedaan wordt is iemand bij de inkom plaatsen die de enveloppes afgeeft, maar tja, die moet de meeste mensen dan wel al kennen.
Waarom eigenlijk met enveloppes? zijn de kaartjes niet allemaal hetzelfde?

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik5-1-2009 10:39:10

PS als de kaartjes alemaal hetzelfde zijn kun je ze gewoon op een tafeltje bij de uitgang leggen en dan nemen de mensen er zelf 1 mee als ze weg gaan

Karen

Meld misbruik5-1-2009 11:20:19

ja, ze gaan wel allemaal hetzefde zijn...
Maar ik dacht als ik ze in enveloppe steek kan ik er de naam opzetten.
Dan bv in doos steken maar ze moeten zoeken welke enveloppe voor hun is. Bv per groepen gerangschikt (familie bruid, familie bruidegom, vrienden, of op alfabet...) zodat ze niet te lang moeten zoeken voor ze hun kaartje hebben gevonden.
En zo kunnen wij achteraf zien wie zijn kaartje is vergeten... Zodat we dat nog kunnen bezorgen...

slecht idee? of niet...

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik5-1-2009 12:07:50

hey karen,

ik vind het een fantastisch idee...
ik was er altijd op tegen om de kaartjes op het avondfeest al aan de mensen mee te geven omdat de helft het dan zou vergeten mee te nemen en dan kwaad zijn omdat er geen bedankkaartjes zijn. maar met deze oplossing, kan je ze nog altijd opsturen.
Als je de groepen duidelijk opsplitst, zou iedereen gemakkelijk zijn kaartje moeten kunnen terugvinden.

veel succes ermee
Leen

lisbeth

Meld misbruik5-1-2009 13:00:03

je kan de kaartjes ook nog altijd op de tafels laten schikken

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-1-2009 16:09:22

Wij hadden ook foto's als bedanking op de avond zelf. We hebben dit gewoon in onze speech vermeld.
Daarna lagen ze bij de uitgang, waar ze ook de kaartjes voor het gastenboek konden deponeren.
Als er iemand ze vergat, dan hebben we dat erna gehoord, en anders... dan gaan ze de foto ook niet missen...

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik6-1-2009 14:32:41

Onze fotograaf deed dit ook. Rond 2uur 's nachts is hij ze komen brengen. Dit was later dan voorzien want hij had het heel druk, 4 huwelijksreportages op een dag. Wij hadden niemand iets gezegd, enkel tegen onze ouders hadden we gezegd dat er nog een kleine verrassing kwam. (Wij hadden voor hen een mini-foto-album van de dag al laten maken). We hebben de micro gevraagd aan de DJ en onze ouders naar voren geroepen en het hen overhandigd. Ze waren echt aangenaam verrast. Nadien zijn wij zelf alle enveloppes persoonlijk aan de mensen gaan geven. Iedereen vond het leuk dat ze dan al een foto kregen.
Je moet er rekening mee houden dat het schrijven van namen op de kaartjes tijd vraagt, en misschien heb je daar op die moment niet de tijd of de goesting voor.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...