Terug naar overzicht
Hey Debby,I.v.m. een videograaf : Ik weet mss wel iets heel interessant. Ik ken iemand die al een hele tijd bezig is met video-producties, maar vooral voor bedrijven en artiesten enz. Maar nu had hij voor een gezamelijke vriend zijn trouwvideo gemaakt. Echt ongelooflijk wat ie gemaakt heeft. kijk zelf maar eens : "http://www.e-creation.be/tommie_roos" ;Normaal doet hij dus geen trouwvideo's en dat was dus zijn eerste, maar hij zei dat hij het zelf wel heel plezant vond om te doen. Wie weet wilt m het nog wel doen hè ? Vragen kost niks. Anders moet je m maar eens mailen : bart@tuning-id.com en zeg maar met de complimenten van David v. Schoonbeek. :) Groetjes & succes, D.
Debby, zoals in het vorig berichtje: vragen kost niets! Misschien even via mail de mensen contacteren die hier op deze website betaalde reclame maken ?? Een mail is zo gestuurd, en via de website kun je al een ideetje vormen. Veel suc6!
---
Hmmm...david vol lof, Thierry vol lof... Met alle respect, maar ik vond het filmpje maar niks. De muziek overheerst teveel, zelfs tijdens de openingsdans, het dansfeest is er totaal andere muziek te horen dan waar op gedanst wordt. Schoon zicht ;-) Nu ja, uiteraard zal dat koppeltje heel blij zijn met die video.
hey, ik ken een heel goede videograaf, hij heeft een film van ons huwelijk (6/09/08) gemaakt.is echt een heel mooi aandenken aan die dag om achteraf nog eens terug te zien.Hij zit momenteel wel nog in het buitenland tot eind april normaal maar wel per mail bereikbaar (leest ze wel niet elke dag nu)don_verratchi@hotmail.com of je kan ook mij mailen op leentje.svenneke@skynet.begroetjes en succes
Hey,Kijk even naar www.studioexcitement.be en www.studioexcitement.be/wedding.html Groetjes,Guy